Når begynner dere å pakke inn julegavene?

Burde begynne snart, før jeg glemmer hvem som skal ha hva. :p
 
Det sitter jeg med en dag i desember som regel når alle gaver er på plass og jeg har fått kjøpt det jeg skal pakke det inn i.
 
En dag i desember når alle gavene er på plass :)
Tidligere har jeg ikke begynt med julegavehandelen før 1. Desember, men ibår har jeg så smått begynt :)
 
Når jeg får tid :)
Har så vidt begynt å kjøpe inn :)
 
Når alle er kjøpt inn. Men helst ser jeg til at butikkene gjør det for meg:D
 
Når jeg har fått det meste i hus :)
Så er det å dra frem julepapiret og julemusikken og sette seg til å pakke. Syns det er gøy å pakke inn :D
 
Uti desember en gang, med julemusikk og julebrus, og ungene til å hjelpe.

Det har jeg minner om at vi gjorde da jeg var lita og det bringer jeg videre. De elsker å få velge papir, lapp, bånd og klistremerker til den enkelte mottaker, hjelpe med tape og sånn. Etterhvert får de ansvar for å pakke inn det som er fra dem, tenker jeg. Når de klarer det
 
Når jeg har det meste i hus :) setter meg ned noen kvelder med julemusikk og pakker inn og sorterer hvor de skal og gjør det klart til levering :) må være i desember når julepynten har kommet opp .) da kommer julestemningen :)
 
Vi har egentlig oftest to sånne dager. En tidlig i desember, før vi skal sende alt som skal sendes, pakker det i to esker som vi sender før vi gir oss, og den andre dagen noe senere, med det vi skal dele ut. Gave-bytte-dag 20.12 så da må alt være klart.
 
En kveld når alt er kjøpt inn. Liker å sitte og dille med det, julemusikk, julebrus og pepperkaker ;-)
 
Skulle gjerne begynt å pakke inn allerede, men den lille i magen har ikke fått navn enda, så vet ikke hva jeg skal skrive på til/fra-lappene..
 
En kveld når alt er kjøpt inn. Liker å sitte og dille med det, julemusikk, julebrus og pepperkaker ;-)

Signerer. Gjør det gjerne tidlig i desember så får jeg skikkelig julestemning :)
 
Jeg liker best å få det pakket inn i butikken jeg.. Er alltid sent ute med gavene, så jeg rekker sjelden å kose meg med innpakkingen :oops:
 
Back
Topp