Når begynner dere å ordne klart alt?

skulle begynt for lenge siden men har klart å glemme å kjøpe mildt vaskemiddel hver eneste gang vi er i butikken :P så må få somla meg til å ordne det snart! får helt fnatt av å se på alle klærne osv som ligger på senga & venter på at jeg skal vaske dem :P

Begynner å pusse opp barnerommet i begynnelsen av juli tenker jeg... Må ha noe å gjøre og som får tiden til å gå nå som jeg er sykemeldt og arbeidsgiver nekter å tilrettelegge. Senga er skrudd opp men det er mest fordi vi har brukt den som lagerplass for alle babytingene (liten plass i leiligheten vi bor nå. Flytter heldigvis veldig snart). Vogn er bestilt og kommer i slutten av måneden. Satser på å ha det meste klarte til midten av august slik at jeg bare kan slappe av og lade batteriene de siste ukene. Kjøper madrass til sprinkelsenga nå snart. Vil lufte den skikkelig før den skal brukes.

Har alt vasket klærne (Vasket dem når vi bodde i forje leiligheten) og begynte å stable dem inn i kommode for et par dager sia. Skal kjøpe klesskap som vi skal stable mer i. Tenker at vi kjøper seng osv når feriepengene er i boks, samt kjøper maling til barnerommet og resterende utsyr vi mangler..

Har begynt å ordne og vaske klær som er nyinnkjøpt. Ellers kommer vi til å kjøpe ny vogn i august. Sette opp senga i september. Har veldig lyst til å kjøpe vugge, så er innom finn.no å titter i blant.

Huff, jeg kjenner jeg er ikke i redebyggermodus i det hele tatt.. Vi er litt usikre på hvordan det blir med soverom i det hele tatt, mulig han må dele rom med oss en tid fremover. Vi har 4 soverom, men det ene er i en annen etasje og jeg er ikke klar for at vi eller noen av barna skal sove der enda.

Jeg tipper klærne blir vasket når jeg går i permisjon, også blir sengen klargjort mens jeg er på sykehuset, som sist..

Jeg har faktisk startet å vaske litt klær i dag. Kjøpte en brukt klespakke til baby og vil ha oversikt over hva som er i den og hva jeg må supplere med. Litt også fordi jeg klør i fingrene og tilbygget er ikke ferdig før nærmere august slik at jeg ikke får startet på barnerommet før da.. :rolleyes:

Har begynt jeg :) Har termin 10.sept, men blir mest sannsynlig satt igang 27.aug.. Og syns det er veldig kos å ordne barnerom og utstyr :D

9382be9c39a82111484c1f0a35405265
Klær og gulpekluter ferdig vasket og stablet utenom at vi mangler å kjøpe klesskap å ha kurvsystemet i... Klærne er fra str 50 til 80. Når vi får klesskap skal også kjolene som ligger i posen henges opp.
Når vi kommer litt mer i orden etter flyttinga skal jeg også sortere yttertøy og resten av klærne. Vi skal også pusse opp barnerommet. Nå er det gult med masse høl i veggen...... Ikke serlig fint. Men var sånn når vi flytta inn...

Vi kommer til å male veggene og ordne med gardiner og pyntetepper om ikke lenge på rommet som blir babyen sitt. Jeg har tonnevis med klær etter storebror jeg må sortere og se hva av det som kan brukes til ei jente. Tenkte å sette sammen sprinkelsenga og putte alt av klær og utstyr oppi den så jeg får bedre plass på boden til alt mulig annet rart :) Vasker nok klærne i august...

Skal ordne nytt rom til storesøster i sommerferien. Og da må jeg ta ta tak og rydde i klærne hennes da. Orker nok ikke å begynne på det før siden jeg forts jobber. Hadde jeg gått hjemme hadde jeg nok vært i full gang.

Idag har jeg grunna vugga og bestilt wallsticker, så er vi igang iallefall. Vi hadde en liten plan om å bare male vegger inne på barnerommet, men etter å ha sett hvor lettvinte og upraktiske løsninger forrige eier gjorde når han delte rommet i to blir det totalrenovering med riving av tapet, riving av vegg, nytt gulv o.l.. Hjelp..:p

Back
Topp