Når begynner dere å jobbe igjen?

Begynner to dager i uken i oktober, samboern tar fri de dagene så hun begynner ikke i bhg før januar
 
Begynner å studere i august. Hadde deltidsjobb( noen dager fast i mnd og tilkalling)også, men har gitt beskjed om at jeg ikke kommer tilbake før til høsten :)
 
Hur kan så många ha så mycket längre? Min permisjon er slutt i april.
Det spørs om du har valgt 80 % eller 100 % lønn når du er i permisjon. Jeg har valgt 80% og får mindre utbetalt, men er verdt det for da får jeg to mnd ekstra hjemme med matheo. Begynner å jobbe igjen i juli :( gruer meg... Mange som har ekstra fri uker å ta av og tar de ut etter permisjon. Det har ikke jeg dessverre da jeg bare jobber som vikar.
 
Det spørs om du har valgt 80 % eller 100 % lønn når du er i permisjon. Jeg har valgt 80% og får mindre utbetalt, men er verdt det for da får jeg to mnd ekstra hjemme med matheo. Begynner å jobbe igjen i juli :( gruer meg... Mange som har ekstra fri uker å ta av og tar de ut etter permisjon. Det har ikke jeg dessverre da jeg bare jobber som vikar.
Samme her :) vi fant ut at vi klarer oss på mine 80% + samboers lønn, så jeg kunne være hjemme til sept, men da er fire uker ferie i august! Blir barnehage fra august av så er pappaen hjemme 40% så han har noen fridager frem til i hvert fall over nyttår!
 
Samme her :) vi fant ut at vi klarer oss på mine 80% + samboers lønn, så jeg kunne være hjemme til sept, men da er fire uker ferie i august! Blir barnehage fra august av så er pappaen hjemme 40% så han har noen fridager frem til i hvert fall over nyttår!
Ja blir bhg fra 15 august her, men mamma T skal være hjemme 10 uker i permisjon så har trenger heldigvis hverken fulle dager eller uker i starten. Hadde det vært opptil meg så hadde jeg vært hjemme et år til, men må jo ha penger også :p
 
11. Juli