Når begynner dere å jobbe igjen?

Begynner to dager i uken i oktober, samboern tar fri de dagene så hun begynner ikke i bhg før januar
 
Begynner å studere i august. Hadde deltidsjobb( noen dager fast i mnd og tilkalling)også, men har gitt beskjed om at jeg ikke kommer tilbake før til høsten :)
 
Hur kan så många ha så mycket längre? Min permisjon er slutt i april.
Det spørs om du har valgt 80 % eller 100 % lønn når du er i permisjon. Jeg har valgt 80% og får mindre utbetalt, men er verdt det for da får jeg to mnd ekstra hjemme med matheo. Begynner å jobbe igjen i juli :( gruer meg... Mange som har ekstra fri uker å ta av og tar de ut etter permisjon. Det har ikke jeg dessverre da jeg bare jobber som vikar.
 
Det spørs om du har valgt 80 % eller 100 % lønn når du er i permisjon. Jeg har valgt 80% og får mindre utbetalt, men er verdt det for da får jeg to mnd ekstra hjemme med matheo. Begynner å jobbe igjen i juli :( gruer meg... Mange som har ekstra fri uker å ta av og tar de ut etter permisjon. Det har ikke jeg dessverre da jeg bare jobber som vikar.
Samme her :) vi fant ut at vi klarer oss på mine 80% + samboers lønn, så jeg kunne være hjemme til sept, men da er fire uker ferie i august! Blir barnehage fra august av så er pappaen hjemme 40% så han har noen fridager frem til i hvert fall over nyttår!
 
Samme her :) vi fant ut at vi klarer oss på mine 80% + samboers lønn, så jeg kunne være hjemme til sept, men da er fire uker ferie i august! Blir barnehage fra august av så er pappaen hjemme 40% så han har noen fridager frem til i hvert fall over nyttår!
Ja blir bhg fra 15 august her, men mamma T skal være hjemme 10 uker i permisjon så har trenger heldigvis hverken fulle dager eller uker i starten. Hadde det vært opptil meg så hadde jeg vært hjemme et år til, men må jo ha penger også :p
 
11. Juli
Foreldrepermisjon min går ut 29. April, men har to uker ferie fra i fjor, pluss 5uker ferie fra i år og 4uker perm uten lønn :) har permisjon nå med 100% lønn, sparer penger på å ha d og heller ha perm uten lønn. Så setter vi bare av penger hver mnd til den mnden uten lønn. Pappan skal være hjemme med henne fra 11.juli til 22. August, da begynner hun i bhgen :)
 
Back
Topp