Når begynner dere å handle?

Først må jeg vite at det faktisk er liv inni der. Frister å handle litt om vi kommer over bra tilbud, men samtidig så er det greit å vente med mesteparten til utpå våren. Tipper vi får litt også..
 
Jeg kjøpte meg et skjønt lite sett i str 50 bare noen dager etter positiv test :) Nå er jeg 8 uker på vei, men kommer til å vente et par mnd til før jeg kjøper mer :)
 
Jeg har veldig lyst til å handle nå, men det er for tidlig tilfelle ting ikke går bra. Tenker faktisk kanskje å vente til oul i januar, men får se, vindusshopper på nett da :)
 
Jeg handler kanskje på black friday, hvis jeg finner noen kupp. Ellers venter jeg til etter tul uke 12.
 
Ikke tenkt så langt enda. Har det meste fra før. Syns det er nok utstyr som må handles til jenta vår, så må prioritere det fremfor til den i magen ;)
 
Venter nok til etter nyttår. Om jeg ikke finner noe helt spesielt.
Har lagt inn søkevarsel på vogna jeg vurderer på finn. Men er veldig kresen om jeg skal kjøpe brukt
 
åh, jeg kjøpte en body den dagen jeg fant ut at jeg var det. Men jeg vil ikke kjøpe før jeg får vite kjønnet, med mindre jeg kommer over et knall kupp på vognen jeg sikler etter ;)
 
Har utstyr etter storesøster så store ting blir vel ikke handlet inn.... det blir vel litt nye klær, men kommer ikke til å kjøpe noe før etter OUL...
Gleder meg :)
 
Har kjøpt første ting nå! Fordi mamma hadde et gavekort på husfliden som måtte brukes. Kjøpte en mariusdress i ull. I str. 3-6 måneder (68). Så den kan jo ikke brukes før om et år... Men veldig fin da. Og veldig dyr...
 
Har kjøpt første ting nå! Fordi mamma hadde et gavekort på husfliden som måtte brukes. Kjøpte en mariusdress i ull. I str. 3-6 måneder (68). Så den kan jo ikke brukes før om et år... Men veldig fin da. Og veldig dyr...

Bilde! :D
 
Venter nok til våren med å handle de store tingene, har såvidt snakket om å ta oss en kjærestetur med hotell en helg, og slå det sammen med en handletur :)
Men skal snart ut å kjøpe et sett nyfødttøy, som vi skal gi storebroren når vi forteller han om babyen, og se om han kobler to og to :)
 
om eg får vite kjønnet på tul 14 des handler eg sikkert litt den dagen. hvis ikke venter eg til etter oul. trenger kun klær til lille.ellers har eg alt.
 
Jeg kommer ikke til å kjøpe så mye. Har tatt vare på alt etter de andre ungene. Så har til både jente og gutt. Kommer nok uansett til å vente til det nærmer seg mer:)
 
Vi venter til andre TUL 12+3. Forhåpentligvis er alt fint i magen, og da skal vi snope oss noen små sett til lille trille ❤️. Men har selvsagt sett på masse allerede :D
 
Back
Topp