Når begynner dere å handle?

Tenkte å begynne på Black Friday. Da er jeg vel ca 11 på vei.
 
Med førstemann kjøpte jeg ikke inn noen ting før etter OUL :) Nå er det ikke så mye vi trenger, annet enn ekstra babycall og litt småtteri. Det tenkte jeg å sjekke om kanskje er på tilbud på Black Friday. (Vil egentlig bytte vogn også, men spørs om jeg må legge fra meg det.. :) )
 
Har veldig mye fra før, men må kjøpe ny barnevogn, seng, madrass ol, bilstol, blir nok litt klær osv. Men begynner ikke på det før etter o.ul.
 
Selv kommer jeg nok til å slite med å vente med å handle klær :p

Med forrige barn handlet jeg inn vogn da jeg var 8 uker, fordi den var på halv pris nett da :p Denne gang kommer jeg til å vente med det meste utstyr til etter OUL.
 
Kommer til å følge med om det kommer noen gode tilbud, men kommer nok til å vente til OUL.. :happy: hvis jeg blir sittende med huset fult av babyting, og mister, tror jeg det blir ekstra hardt..
 
Alt for skummelt å handle så tidlig, føler jeg "jinxer" det, på en måte :p Venter kanskje til etter oul.
 
Har finni drømmevogna til en skikkelig god pris men føler ikke jeg kan kjøpe den ennå.. har begynt å strikke litt da :)
 
Sist kjøpte jeg et plagg rett etter OUL og resten sånn ca to måneder før termin. Tipper det blir samme prosedyre denne gangen også :)
 
Har allerede kjøpt ett ullsett i str 62 som jeg bare MÅTTE ha;):p
 
Dette blir baby nr 3, så har ikke så mye å handle inn. Så blir nok ikke noe særlig handling før nærmere slutten tenker jeg. Mulig litt klær bare før:happy:
 
Jeg begynner å handle smått etter uke 12 :) Sprer kostnadene utover
 
Ga bort alt vi hadde av klær og utstyr, så vi må ha alt på nytt. Men kravene for at alt skal være nytt er lavere enn forrige gang. Bilstol skal ihvertfall handles nytt. Stoler ikke på andre. ;-)
 
Begynte før 12 uker sist, og denne gangen kjøpte jeg første ting den dagen jeg oppdaget det (3+2). ;) Vi har alt vi må ha, så nå kjøper vi bare det vi vil ha når vi kommer over det. :) Over nyttår har jeg planer om å handle stoff og garn, slik at jeg kan begynne å lage klær til lille. <3 Har så mange andre prosjekter som må fullføres frem til da, så har ikke tid før.
 
Jeg har lyst å begynne handlingen så snart som mulig :) Men tror jeg skal prøve å vente til jeg har vært på TUL i uke 12-13:)
 
Tja. Starter etter tul! Går det bra er det jo sikkert mange kupp på black friday! Og blir vel å gå på januarsalg :)
 
Tenker at jeg skal holde meg til etter jul. Kanskje på januar salg :)
Men er bare 7+5, så å gå på shopping nå er absolutt alt for tidlig for min del. :)
 
Back
Topp