Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, hvilke tydelige tegn kan man se nå? For du er ikke 12 uker enda?
Ok, trodde ikke de så det så tidlig, men spennende daNei, fosteret ble målt til 10+2 på ultralyden. Jeg fikk også se knerten i 3D, og da var det ganske tydelig at det var noe mellom beina. Han sa: "Du ser vel hva jeg ser, men jeg sier ikke noe mer enn det". Men jeg velger å ikke ta det som en 100 % bekreftelse. Det er vel rundt nå kjønnet bestemmes, og denne "tappen" kan vel også trekke seg inn. Så vi får bare vente og se til oul Det viktigste for meg på tidlig ul var å se at alt var i orden, og finne ut om jeg faktisk var lenger på vei enn hva legen mente
Nei, fosteret ble målt til 10+2 på ultralyden. Jeg fikk også se knerten i 3D, og da var det ganske tydelig at det var noe mellom beina. Han sa: "Du ser vel hva jeg ser, men jeg sier ikke noe mer enn det". Men jeg velger å ikke ta det som en 100 % bekreftelse. Det er vel rundt nå kjønnet bestemmes, og denne "tappen" kan vel også trekke seg inn. Så vi får bare vente og se til oul Det viktigste for meg på tidlig ul var å se at alt var i orden, og finne ut om jeg faktisk var lenger på vei enn hva legen mente
Tapp er det uansett.Nei, fosteret ble målt til 10+2 på ultralyden. Jeg fikk også se knerten i 3D, og da var det ganske tydelig at det var noe mellom beina. Han sa: "Du ser vel hva jeg ser, men jeg sier ikke noe mer enn det". Men jeg velger å ikke ta det som en 100 % bekreftelse. Det er vel rundt nå kjønnet bestemmes, og denne "tappen" kan vel også trekke seg inn. Så vi får bare vente og se til oul Det viktigste for meg på tidlig ul var å se at alt var i orden, og finne ut om jeg faktisk var lenger på vei enn hva legen mente
Tapp er det uansett.
Hva som kanskje kan gi en liten indikasjon på kjønnet er evt vinkelen på tappen og da er det ca. 60% sjanse for at det er riktig i uke 13. Så det ville jeg ikke lagt noe i altså :/
Jeg har hørt om "jentetapper" som er gutter og omvendt. Så det er bare en teori kaldt "the nub theory"
Denne legen burde nok ikke sagt noe. Det gir bare falske forhåpninger.
Kjønnet er bestemt den dagen egget blir befruktet
Det er klart detMin eneste forhåpninger med ultralyden var å se at alt var i skjønneste orden, og hvor langt jeg egentlig var på vei Hvilket kjønn er ikke så viktig for meg. Dette barnet er sterkt ønsket uansett hva det viser seg å være Men det blir selvsagt spennende når vi endelig får vite hva det er inni der