Når begynner dere å handle inn babyutstyr og babyklær?

Ønskebarnnr2

Gift med forumet
Jeg er bare 11 uker på vei, men har jo så lyst å handle babyklær til nurket og babyutstyr. Men tror nok ikke shopping av babyutstyr blir kjøpt inn riktig enda for det er jo så tidlig enda. Når begynte dere å handle inn det dere trengte til den lille i magen? :-)

Her har vi det meste av utstyr etter storebror! Men noe småtteri må vi ha. Men vi begynner nok ikke å handle før etter ordinær ultralyd :)

Etter oul! Foreløpig har jeg ikke vært ute av bygda på fem uker pga dårlig form, så har ikke vært mulighet engang! ;-)

Etter OUL ;-) blir nok en god del hvis vi får en jente denne gangen. Alt av gutteklær har vi, men selvfølgelig kommer det til å bli mer :-) kribler i kroppen etter å handle ❤️❤️❤️

Vi skal på tidlig ultralyd igjen i uke 13- hvis han klarer å se kjønnet da blir det nok litt småkjøp om det er gutt, hvis ikke venter vi til etter OUL.. Vi har jente fra før og ekstremt mye klær som er veldig lite brukt, så blir det jente igjen er det ikke stort vi trenger..

Vi handlet inn etter oul de andre gangene :) mulig det blir ett lite plagg på mandag etter ul :)

Vi også har det meste, har handlet litt store og dyre ting som har vært på tilbud men ellers blir det ikke noe før en stund etter OUL.

Tenker at jeg ikke begynner å handle inn noe før vi vet kjønn. Har det meste etter storebror. Trenger bare litt småtteri, og noe klær. Så det haster ikke enda.

Forrige gang begynte jeg å handle i uke 10 :p

Mamma til Novembergutt -12, en ny skatt 27.04.2015

Takk for svar jenter! :-) da venter jeg også med de store tingene til etter oul :-) har allerede kjøpt litt klær, men det er veldig lite. Og det er i nøytrale farger da siden jeg ikke vet hva det er enda :-)

Har behov for de store tingene + nøytralt tøy.. Kjøper vel litt etter litt:) mesteparten blir nok etter oul og seinere.. Har endel klær etter sønnen min, men mest gutteklær, og vi skal ikke vite kjønnet;)

Vi har mesteparten av utstyr og klær fra storebror, men jeg kjenner at det klør etter å handle inn litt nye småting. Når første kontroll hos legen er overstått kommer jeg nok til å gjenta fra forrige graviditeten med å kjøpe et nøytralt antrekk for å feire 12 uker. Og så blir det helt sikkert til at jeg kjøper litt smått her og der. Vi var på tidlig ultralyd denne uken, og det var ganske tydelige tegn på at det er nok en gutt på vei! Men jeg venter til oul før jeg virkelig "tar av" :)

Vi har mesteparten av utstyr og klær fra storebror, men jeg kjenner at det klør etter å handle inn litt nye småting. Når første kontroll hos legen er overstått kommer jeg nok til å gjenta fra forrige graviditeten med å kjøpe et nøytralt antrekk for å feire 12 uker. Og så blir det helt sikkert til at jeg kjøper litt smått her og der. Vi var på tidlig ultralyd denne uken, og det var ganske tydelige tegn på at det er nok en gutt på vei! Men jeg venter til oul før jeg virkelig "tar av" :)
Jeg også klør i fingrene til å handle litt klær, har jo alt kjøpt litt men det er snakk om et sett med bodyer og bukser i nøytrale farger :-) tenkte også kjøpe litt mer etter første svangerskapskontroll på tirsdag :-)

Kjøpte noen plagg nå etter andre ul. Litt over 12 uker på vei :)

Jeg har det meste etter storebror fortsatt, så er ikke så fryktelig mye jeg trenger. Men blir å kjøpe det ekstra som trengs etter OUL, og litt ekstra garantert. Blir det jente blir det nok mye ekstra :P

Oi, hvilke tydelige tegn kan man se nå? For du er ikke 12 uker enda?

Back
Topp