Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg har ikke najell, men babynest med samme konsept hvor man kan bære i håndtak og synes det var veldig kjekt med førstemannLurer veldig på om jeg skal kjøpe et sånn najell babynest denne gangen. Det virker veldig kjekt.
Jeg har ikke najell, men babynest med samme konsept hvor man kan bære i håndtak og synes det var veldig kjekt med førstemannkunne flytte han lett fra et rom til et annet. Men med najell passer det jo og i vogna (mitt er for stort), så det virker jo supert om du skal inn en plass du ikke kan ta med vogna
![]()
Hvilken modell kjøpte dere? Vi skal også kjøpe, men er usikker på hvilken!Vi kjøpte bedside crib i dag! Det er vel egenentlig det første vi har kjøpt til baby! Det var litt rart og veldig gøy![]()
Vi landet på denne fra barnas hus, synes den var enkel og grei!Hvilken modell kjøpte dere? Vi skal også kjøpe, men er usikker på hvilken!![]()
Takk for tips!Vi landet på denne fra barnas hus, synes den var enkel og grei!
![]()
Tova bedside crib, grey
www.barnashus.no
Vi har sett på den en stund, og i dag når vi var innom butikken var den tilfeldigvis på tilbud. Så da slo vi til![]()
Vi lånte en slik hos en venninne til første barnet vårt, den fungerte veldig fint! Selv om jeg for det meste brukte den til nattbord og hadde baby i sengaVi landet på denne fra barnas hus, synes den var enkel og grei!
![]()
Tova bedside crib, grey
www.barnashus.no
Vi har sett på den en stund, og i dag når vi var innom butikken var den tilfeldigvis på tilbud. Så da slo vi til![]()

Er mulig det blir slik her ogsåVi lånte en slik hos en venninne til første barnet vårt, den fungerte veldig fint! Selv om jeg for det meste brukte den til nattbord og hadde baby i senga![]()
![]()
Er ikke helt lett å vite hva man kommer til å bruke og ikke. Men sikkert greit med den ekstra plassen uansett
Vi landet på denne fra barnas hus, synes den var enkel og grei!
![]()
Tova bedside crib, grey
www.barnashus.no
Ja, det var en stor pluss at vi også kan bruke den som reiseseng i starten! Og den kommer jo med et etui med håndtak, så den er jo lett å frakteHadde en lignende til førstemann og synes den var helt super! Særlig mtp at den kan pakkes sammen lett. Vi pakka den med oss når vi dro på hytta og det var veldig kjekt![]()

Nei det er ikke lett! Ser jo for seg at baby skal sove i den, og like å ligge i vogna osv fra første stund så «alle» kjøper jo det. Men har familie/venner som ikke fikk brukt vogna nesten hele første året. Er jo umulig å vite på forhåndEr mulig det blir slik her ogsåEr ikke helt lett å vite hva man kommer til å bruke og ikke. Men sikkert greit med den ekstra plassen uansett
![]()