Når begynner dere å handle babyutstyr?

Kjøpt noe brukt babytøy på nett, kjøpt ei lue og arva seng fra ei venninne. Tenkte kjøpe vogn brukt, men vi er enda på utkikk. Tar det litt etter litt, og kjøper brukt så langt det lar seg gjøres :)

Kjenner nå jeg er i veldig «nesting modus» om dagen. Kunne sikkert gått amok og kjøpt inn masse nå.. Gleder meg til å kjøpe inn mer fremover, kjøper inn litt og litt så ikke det blir så voldsomt mye på en gang. Håper noen av tingene «på listen» kommer på tilbud på black friday, det er jo praktisk :love2

Jeg venta til etter ordinær ultralyd bare for å være helt sikkert! Kjøpte vel bare en body for å overraske pappan med før det:)

Kan ikke si at jeg har blitt bitt av nesting basillen enda. Selv om jeg nærmer meg halvveis :p Men planen hos oss er å vente til etter nyttår en gang.

Venter nok hvertfall til etter oul. Muligens over nyttår også.. Har en del etter førstemann, men trenger nok en del nytt også :)

Har så vidt begynt selv, det ble ett aktivitetsteppe og noen klesplagg til baby med på kjøpet da jeg handlet gravidklær til meg selv på finn, men tenker i grunn å vente til etter nyttår med det meste.

Har ikke kjøpt inn noe, da vi har en liten fra før. Men om dette blir jente blir det kanskje noe litt mer jentete klær :D vi arvet mye og fikk mye i gaver til førstemann, så tror ikke vi mangler noe egentlig, mest hvis det er noe vi har lyst på. Evt og søskenbrett eller ekstra sovevogn til eldste

Lurer veldig på om jeg skal kjøpe et sånn najell babynest denne gangen. Det virker veldig kjekt.

Lurer veldig på om jeg skal kjøpe et sånn najell babynest denne gangen. Det virker veldig kjekt.
Jeg har ikke najell, men babynest med samme konsept hvor man kan bære i håndtak og synes det var veldig kjekt med førstemann :D kunne flytte han lett fra et rom til et annet. Men med najell passer det jo og i vogna (mitt er for stort), så det virker jo supert om du skal inn en plass du ikke kan ta med vogna:)

Jeg har ikke najell, men babynest med samme konsept hvor man kan bære i håndtak og synes det var veldig kjekt med førstemann :D kunne flytte han lett fra et rom til et annet. Men med najell passer det jo og i vogna (mitt er for stort), så det virker jo supert om du skal inn en plass du ikke kan ta med vogna:)

Ja , sant :) Håper det er like nyttig som jeg tenker :)

Vi landet på denne fra barnas hus, synes den var enkel og grei!

Vi har sett på den en stund, og i dag når vi var innom butikken var den tilfeldigvis på tilbud. Så da slo vi til☺️
Vi lånte en slik hos en venninne til første barnet vårt, den fungerte veldig fint! Selv om jeg for det meste brukte den til nattbord og hadde baby i senga :laughing002 :smiley-ashamed004

Vi lånte en slik hos en venninne til første barnet vårt, den fungerte veldig fint! Selv om jeg for det meste brukte den til nattbord og hadde baby i senga :laughing002 :smiley-ashamed004
Er mulig det blir slik her også:laughing002 Er ikke helt lett å vite hva man kommer til å bruke og ikke. Men sikkert greit med den ekstra plassen uansett:angelic:

Vi landet på denne fra barnas hus, synes den var enkel og grei!

Vi har sett på den en stund, og i dag når vi var innom butikken var den tilfeldigvis på tilbud. Så da slo vi til☺️

Hadde en lignende til førstemann og synes den var helt super! Særlig mtp at den kan pakkes sammen lett. Vi pakka den med oss når vi dro på hytta og det var veldig kjekt :)

Hadde en lignende til førstemann og synes den var helt super! Særlig mtp at den kan pakkes sammen lett. Vi pakka den med oss når vi dro på hytta og det var veldig kjekt :)
Ja, det var en stor pluss at vi også kan bruke den som reiseseng i starten! Og den kommer jo med et etui med håndtak, så den er jo lett å frakte :happy:

Er mulig det blir slik her også:laughing002 Er ikke helt lett å vite hva man kommer til å bruke og ikke. Men sikkert greit med den ekstra plassen uansett:angelic:
Nei det er ikke lett! Ser jo for seg at baby skal sove i den, og like å ligge i vogna osv fra første stund så «alle» kjøper jo det. Men har familie/venner som ikke fikk brukt vogna nesten hele første året. Er jo umulig å vite på forhånd :smiley-ashamed004

Back
Topp