Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har også solgt/gitt bort mye, men så bestemte vi oss for en nr 3 likevel. Litt klær i de minste størrelsene må vi ha siden nesten alt er gitt bort, men må nesten vente til vi vet om det er gutt eller jente. Så kan det jo være koselig med litt søsknmatch med de to eldsteDet tar vi ganske rolig. Har en del fra før av etter våre 2 barn, samtidig som en del babyutstyr også ble solgt unna da vi trodde vi var ferdige å lage barnMen jeg skal følge litt med på gode bruktkjøp og mulige salg de neste månedene.
Bestilte visst ny vippestol i helgen da jeg kom på at vi kvittet oss med den vi hadde til minstemann...Måtte selvfølgelig kjøpe litt annet stasj når jeg først var i gang og plutselig hadde jeg svidd av 5K..
![]()
Skjønner det godt, hadde det likt med førstemann (16mnd nå). Så mye man «må» ha og hva er best?! Veldig mye kan man vente med til man ser behovet er der, så kan man bestille/handle i butikk. Men hvis du føler at du ønsker deg noe sterkt anbefaler jeg deg å kjøpe det raskt om du ser behovet. Jeg var litt i tvil om å kjøpe meg cozyfix ammepute pga pris og jeg allerede hadde en annen, så jeg ventet litt, men den reddet meg de første mnd!Er det noen som har begynt å handle inn litt klær eller utstyr? Vi får barnevogn og bilsete av svigers og foreldrene mine. Nå er det bare og bestemme seg for hvilken vogn.
Kjenner jeg er litt overveldet og ikke vet hvor jeg skal starte. Men handlet litt nøytrale klær (vet ikke kjønn enda) i dag og det var så stas. Spesielt når hun som jobbet spurte om det var gave og jeg endelig kunne svare nei
Noen som har vårbaby fra før av og har noen tips til must haves?
kommer helt sikkert på noe mer etterhvert, men dette er det første jeg tenkte påTenker det samme som degFor oss er det første barnet, så vi har INGENTING! Jeg tror jeg tar det litt som det kommer, følger med på om de tingene jeg tenker å kjøpe kommer på Finn eller på salg. Kanskje man kan håpe på noe gode black-friday tilbud, eller romjulssalg![]()