Når begynner dere å handle babyutstyr?

Pasjonsfrukt:)

Forelsket i forumet
Tilgangsansvarlig
Aprilspirene 2024❤️
Jeg klør jo i fingrene etter å kjøpe inn litt ting, men vet det er litt tidlig enda :Heartred når tenker dere å begynne å handle inn ting?

Har allerede kjøpt et par klesplagg:angelic: Men nå blir det ikke noe mer før etter uke 15 hvertfall. Har heldigvis mye fra før etter første barnet :)

Med første begynte jeg å skrive handleliste nesten med engang jeg hadde positiv test men ventet med å handle inn til jeg var i uke 15-16, og handlet da så og si alt ila et par uker :smiley-ashamed004 Ga meg en indre ro å vite at alt var på plass i god tid før termin.
Nå er det ikke så mye vi trenger, men venter til hvertfall oktober før noe innkjøp :happy:

Skriver handleliste men pga sykt bra tilbud på twistshake med 70% med rabatt kode : SigridTS så måtte jeg bare kjøpte det badekaret og tallerkenpakka ☺️

Etter at babyen er kommet :hilarious: Dette er nr 2 så vi har så å si alt fra før og er det noe jeg skal ta med meg fra tidligere er at man trenger overraskende lite den første tiden. Litt klær og gulpekluter.

Kjøpt et plagg, bare fordi det var koselig. Men har det aller meste fra før egnt, så blir ikke så mye å shoppe uansett :hilarious: men kommer jo til å handle litt uansett. Men venter til vi vet kjønnet

Venter med de større tingene til kanskje 1-2 mnd før termin. Mulig jeg kjøper et par klesplagg etter jeg har funnet ut kjønn:-)

Har en i hus som akkurat har fylt 1 år, så det meste av babyting er allerede i hus. Bleier er vel det eneste vi ikke har, hehe. Og hvis det blir en jente denne gangen kjøper vi sikkert noe litt mer «jentete» klær. Men tenker å vente med det til vi er godt over halvveis hverfall.

Kjøpt et plagg, bare fordi det var koselig. Men har det aller meste fra før egnt, så blir ikke så mye å shoppe uansett :hilarious: men kommer jo til å handle litt uansett. Men venter til vi vet kjønnet
Så gøy å se ei julekule til i 2024 :woot: håpe alt er bra med deg ❤️

For oss er det første barnet, så vi har INGENTING! Jeg tror jeg tar det litt som det kommer, følger med på om de tingene jeg tenker å kjøpe kommer på Finn eller på salg. Kanskje man kan håpe på noe gode black-friday tilbud, eller romjulssalg :D

Så gøy å se ei julekule til i 2024 :woot: håpe alt er bra med deg ❤️
Jaa, har fulgt meg på deg, og så glad det klaffa! Her var det litt mer uforventa, men uansett veldig velkommen :Heartred Tror jeg har sett en julekule til inne i mars/april gruppene, husker ikke hvem :santa

For oss er det første barnet, så vi har INGENTING! Jeg tror jeg tar det litt som det kommer, følger med på om de tingene jeg tenker å kjøpe kommer på Finn eller på salg. Kanskje man kan håpe på noe gode black-friday tilbud, eller romjulssalg :D
Veldig lurt å kjøpe brukt eller på tilbud ja kjøpte vogn på black friday tilbud til juni 2022 barnet. Vet ikke om du har noen du kan arve klær/utstyr fra? Venner av oss som er ferdige å få barn har gitt oss (etter 3 barn selv) stoore mengder med klær og utstyr, det er helt fantastisk :Heartbigred :D

Det tar vi ganske rolig. Har en del fra før av etter våre 2 barn, samtidig som en del babyutstyr også ble solgt unna da vi trodde vi var ferdige å lage barn :wacky: Men jeg skal følge litt med på gode bruktkjøp og mulige salg de neste månedene.

Iom at det er barn nr 4 så har vi mye fra før, men i april det er over 5 år siden forrige barn så vi må nok gå til anskaffelse av en del nytt også! Tar det litt etterhvert...

Vi trenger ikke å handle inn så mye siden dette blir nr 4 i rekka og sistemann ble født i 21, vi har en del klær og utstyr til både gutt og jente :) noe nytt av klær blir det nok, det er jo så koselig å handle inn babytøy:Heartred

Trenger ingen verdens ting jeg :crybaby2 Skal på otul i dag, hvis alt ser bra ut så kan jeg eventuelt handle noe eget til babyen fremover. Blir bare et sett eller noen smokker da, siden vi har absolutt alt vi trenger og vel så det

Haha, ser nå at jeg må ha trykket på nyeste post, for dette var feil forum. Jaja. Lar stå (kan jo ikke slette uansett) :laughing002

Tror å begynne i januar etter jul. Har ingenting men tenker det går sikkert fint. Har ikke tenkt å handle så mye, hehe men skal se når hormoner overtar handlingsrutiner -muligens blir det annerledes

Back
Topp