Jeg klør jo i fingrene etter å kjøpe inn litt ting, men vet det er litt tidlig enda
når tenker dere å begynne å handle inn ting?
når tenker dere å begynne å handle inn ting?Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
når tenker dere å begynne å handle inn ting?
Men nå blir det ikke noe mer før etter uke 15 hvertfall. Har heldigvis mye fra før etter første barnet
Ga meg en indre ro å vite at alt var på plass i god tid før termin.
Dette er nr 2 så vi har så å si alt fra før og er det noe jeg skal ta med meg fra tidligere er at man trenger overraskende lite den første tiden. Litt klær og gulpekluter.Så gøy å se ei julekule til i 2024Kjøpt et plagg, bare fordi det var koselig. Men har det aller meste fra før egnt, så blir ikke så mye å shoppe uansettmen kommer jo til å handle litt uansett. Men venter til vi vet kjønnet
håpe alt er bra med deg Jaa, har fulgt meg på deg, og så glad det klaffa! Her var det litt mer uforventa, men uansett veldig velkommenSå gøy å se ei julekule til i 2024håpe alt er bra med deg
![]()
Tror jeg har sett en julekule til inne i mars/april gruppene, husker ikke hvem Veldig lurt å kjøpe brukt eller på tilbud ja kjøpte vogn på black friday tilbud til juni 2022 barnet. Vet ikke om du har noen du kan arve klær/utstyr fra? Venner av oss som er ferdige å få barn har gitt oss (etter 3 barn selv) stoore mengder med klær og utstyr, det er helt fantastiskFor oss er det første barnet, så vi har INGENTING! Jeg tror jeg tar det litt som det kommer, følger med på om de tingene jeg tenker å kjøpe kommer på Finn eller på salg. Kanskje man kan håpe på noe gode black-friday tilbud, eller romjulssalg![]()
Men jeg skal følge litt med på gode bruktkjøp og mulige salg de neste månedene.
Skal på otul i dag, hvis alt ser bra ut så kan jeg eventuelt handle noe eget til babyen fremover. Blir bare et sett eller noen smokker da, siden vi har absolutt alt vi trenger og vel så det