når begynner dere å gjøre istand til den lille?

Har begynt å vaske opp og lagt i skapet... Rommet har jeg ikke begynt å gjør i stand... Bare plassert alt inn der:p har å kjøpe madrass t sprinkelsenga og vugga og stelleprodukter
Har tenkt å få d meste klart nå løpet av januar... Men senga blir ikke reid opp før vi kommer hjem fra sykehuset;)
 
Har kjøpt alt vi trenger! Malt rommet og vasket klærne :) mangler vare småpirk samt å re senga, kjøpe bleier osv hihi. Gleder meg for mye til å klare å la ting ligge frem til termin ;)
 
Dette er andremann, og jeg er skremmende avslappa. Tror ikke vi kommer til å ha alt klart før han kommer, haha. Med første hadde vi seng, stellebord, klær og vogn klart i flere uker før hun ble født :)
 
ååååå jeg elsker den LV stellevesken!!! men jeg hadde ikke råd til den denne gangen :p men neste gang, da skal jeg ha den haha..
ha god bedring <3 håper ikke du blir verre.
Ja, den er både fin og praktisk!
Og takk, håper ikke jeg blir så mye værre nå, greit å kunne sitte oppreist deler av dagen i det minste ;)
 
Her er det nr to som kommer og den skal dele rom med eldste jenta etter hvert :) det blir jo ikke før den er sånn 3-4mndr eller noe, avhengig av om jeg klarer ammingen denne gangen eller om det blir flaskebaby denne gangen også ^^, alt er hvertfall i hus, rommet er jo ferdig pusset opp med alt på plass fra storesøster, vi mangler egentlig bare å sette opp sprinkelsengen og babykrybben ved vår seng så er det klart :D men det tror jeg ikke jeg tar opp før kanskje 3-4uker i forveien :) tror storesøster blir litt for ivrig hvis jeg tar det opp for tidlig hun maser allerede på når babyen kommer, og vi er i uke 32
 
Jeg også har begynt litt smått, lekegrind og stellebordet klesvasken tar jeg litt senere
 
Eg har vasket klær allerede, men kun de små størrelsene da.Rommet må males så eg slipper og gjøre det når babyen kommer.
Mannen måtte minnes på at det nå er under 50 dager til babyen kommer og så mye kynnere og vondter som eg har kan han kommer når som helst.
Da ble tonen anderledes og han innså at vi må ordne en del før babyen kommer ;)
 
Her skulle vi bare fjerne noen skap på veggen for å male.. Viser seg at de som bodde her før var litt utålmodige under oppussinga og hang dem opp før malingen størket - altså kom tapeten under med når skapet ble tatt vekk... Så nå må vi tapetsere og male før mini kommer .
 
Dette er andremann, og jeg er skremmende avslappa. Tror ikke vi kommer til å ha alt klart før han kommer, haha. Med første hadde vi seng, stellebord, klær og vogn klart i flere uker før hun ble født :)
Samme her, jeg mangler noe, men han har det viktigste :)
 
Her skulle vi bare fjerne noen skap på veggen for å male.. Viser seg at de som bodde her før var litt utålmodige under oppussinga og hang dem opp før malingen størket - altså kom tapeten under med når skapet ble tatt vekk... Så nå må vi tapetsere og male før mini kommer .
Åh hurra [emoji14] Æsj ekstraarbeid er så kjedelig!
 
Eg har vasket klær allerede, men kun de små størrelsene da.Rommet må males så eg slipper og gjøre det når babyen kommer.
Mannen måtte minnes på at det nå er under 50 dager til babyen kommer og så mye kynnere og vondter som eg har kan han kommer når som helst.
Da ble tonen anderledes og han innså at vi må ordne en del før babyen kommer ;)
Skulle ønske den turen vi hadde på sykehuset var oppvekker nok for mannen, men nei....
 
Her er rommet byttet tapet på og malt ferdig. Men det er ikke noe vi stresser med, da babyen skal sove på vårt rom i begynnelsen.
Har heller ikje kjøpt inn så masse klær, eller begynt å vaske det vi har :p Begynner å stresse litt nå da vi har 45 dager igjen til baby kommer. Tiden går jo så himla fort. Følte det var i går da vi fant ut at vi var gravide ;-)
 
Her skulle vi bare fjerne noen skap på veggen for å male.. Viser seg at de som bodde her før var litt utålmodige under oppussinga og hang dem opp før malingen størket - altså kom tapeten under med når skapet ble tatt vekk... Så nå må vi tapetsere og male før mini kommer .
Så utrolig kjipt :(
 
Har ikke vasket nye klær. Har så lite av det ennå.

Skal til Købemhavn å handle neste uke. Etter det steller vi i stand. Ryddet rom og nytt sengetøy osv.
 
Back
Topp