når begynner dere å gjøre istand til den lille?

Babylykke90

Betatt av forumet
jeg klør så i fingrene etter å begynne å vaske klær...styre på rommet...lage stelle plassen ferdig osv.. men føler jeg er for tidlig ute..

når starter dere ?
 
jeg klør så i fingrene etter å begynne å vaske klær...styre på rommet...lage stelle plassen ferdig osv.. men føler jeg er for tidlig ute..

når starter dere ?
Ååå jeg og, men føler også det er litt tidlig. Jeg tenkte gjøre det siste helgen i januar, den søndagen er jeg høygravid og da tenker jeg det passer bra :)
 
Har klar bilstol, vogn, seng, og stelleplass. Men skal vaske alt som kan vaskes en gang til i slutten av mnd tenker jeg :) Hadde alt klart i begynnelsen av desember jeg, da klarte ikke jeg å vente lenger, haha:D
 
Har klar bilstol, vogn, seng, og stelleplass. Men skal vaske alt som kan vaskes en gang til i slutten av mnd tenker jeg :) Hadde alt klart i begynnelsen av desember jeg, da klarte ikke jeg å vente lenger, haha:D
åååå herlig :D har de store tingene klart men vil så gjerne begynne å innrede å styre.. haha :p
 
Her er alt klart utenom lekegrinden som skal i stua og bedsiden som skal på vårt soverom. Samt at jeg ikke har klar fødebag enda, og ikke funnet/fått stelleveske, men jeg har bursdag på lørdag så jeg venter til etter den i tilfelle jeg har hintet tydelig nok om LV stelleveska til samboer ;) ettersom formen bare blir dårligere og dårligere er jeg glad vi gjorde ting klart tidlig, med ganske lav blodprosent, veldig lavt blodtrykk og bekkentrøbbel så greier jeg knapt nok å gå i trappa her uten å måtte legge meg ned halveis opp ;)
 
Her er alt klart utenom lekegrinden som skal i stua og bedsiden som skal på vårt soverom. Samt at jeg ikke har klar fødebag enda, og ikke funnet/fått stelleveske, men jeg har bursdag på lørdag så jeg venter til etter den i tilfelle jeg har hintet tydelig nok om LV stelleveska til samboer ;) ettersom formen bare blir dårligere og dårligere er jeg glad vi gjorde ting klart tidlig, med ganske lav blodprosent, veldig lavt blodtrykk og bekkentrøbbel så greier jeg knapt nok å gå i trappa her uten å måtte legge meg ned halveis opp ;)
ååååå jeg elsker den LV stellevesken!!! men jeg hadde ikke råd til den denne gangen :p men neste gang, da skal jeg ha den haha..
ha god bedring <3 håper ikke du blir verre.
 
jeg klør så i fingrene etter å begynne å vaske klær...styre på rommet...lage stelle plassen ferdig osv.. men føler jeg er for tidlig ute..

når starter dere ?

Eg begynte vel for ca.. Hmm.. Haudet mitt fungerer ikkje. Men er vel vertfall eit par veker sidan. Greier ikkje vente, og greit å kunne fordele arbeidet godt utover så eg ikkje sliter ut det dårlige bekkenet mitt :p er jo såå koselig og då!!
 
Jeg venter nok enda en stund :) men har kjøpt inn det meste så jeg må bare få vasket og ryddet i det.
 
Bare å begynne! :D Vi nærmer oss kraftig nå!
 
Jeg burde sikkert begynt, meeeen føler jeg har så godt tid :p
 
Tenker vi begynner å ta ting ned fra loftet i slutten av måneden. Gleder meg! Blir stas å ta med barna på å gjøre i stand også:)
 
Vi har det meste klart, vogna står og venter på gjesterommet, begge bada har fått stelleplass, og vi har fått forsikra oss om at babysetet faktisk får plass i bilen. :p
Den kommande og utålmodige storebroren har nettopp skrudd sammen sprinkelsenga og innreda den omhyggelig med sine gamle bamsa. ;-)
Venter litt med å vaske tøy og sengeklede osv..
 
Hos oss er mye på plass! Har vasket alt av tøy, og til og med redd opp sengen. Hahaha! Jeg har lyst til å male en vegg, men mannen er usikker. Men han er usikker på alt da :p han tror baby er som en hund nr 2. :D
 
Back
Topp