Babylykke90
Betatt av forumet
jeg klør så i fingrene etter å begynne å vaske klær...styre på rommet...lage stelle plassen ferdig osv.. men føler jeg er for tidlig ute..
når starter dere ?
når starter dere ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå jeg og, men føler også det er litt tidlig. Jeg tenkte gjøre det siste helgen i januar, den søndagen er jeg høygravid og da tenker jeg det passer brajeg klør så i fingrene etter å begynne å vaske klær...styre på rommet...lage stelle plassen ferdig osv.. men føler jeg er for tidlig ute..
når starter dere ?
ååå vet ikke om jeg klarer å vente lengre hahaÅåå jeg og, men føler også det er litt tidlig. Jeg tenkte gjøre det siste helgen i januar, den søndagen er jeg høygravid og da tenker jeg det passer bra
Heheååå vet ikke om jeg klarer å vente lengre haha
åååå herlig har de store tingene klart men vil så gjerne begynne å innrede å styre.. hahaHar klar bilstol, vogn, seng, og stelleplass. Men skal vaske alt som kan vaskes en gang til i slutten av mnd tenker jeg Hadde alt klart i begynnelsen av desember jeg, da klarte ikke jeg å vente lenger, haha
ååååå jeg elsker den LV stellevesken!!! men jeg hadde ikke råd til den denne gangen men neste gang, da skal jeg ha den haha..Her er alt klart utenom lekegrinden som skal i stua og bedsiden som skal på vårt soverom. Samt at jeg ikke har klar fødebag enda, og ikke funnet/fått stelleveske, men jeg har bursdag på lørdag så jeg venter til etter den i tilfelle jeg har hintet tydelig nok om LV stelleveska til samboer ettersom formen bare blir dårligere og dårligere er jeg glad vi gjorde ting klart tidlig, med ganske lav blodprosent, veldig lavt blodtrykk og bekkentrøbbel så greier jeg knapt nok å gå i trappa her uten å måtte legge meg ned halveis opp
jeg klør så i fingrene etter å begynne å vaske klær...styre på rommet...lage stelle plassen ferdig osv.. men føler jeg er for tidlig ute..
når starter dere ?
jaaaaa endelig !!!Bare å begynne! Vi nærmer oss kraftig nå!
Når har du termin?Har begynt alt jeg..
Vasket klær (fått mye brukt) og nå er vi i sving med maling av rommet.. Men vi skal jo ha to, så er store muligheter for at de kommer tidligere enn planlagt. Så føler jeg må være ferdig i god tid..