Når barnefar ikke skal bli med på fødsel

Enden på denne visen ble å ordne back up/barnevakt den helga han skal på bursdag. Men tror det gikk opp ett lys for han til hvor skeptisk jeg ble til alkohol den siste tiden før fødsel. Nekter han ikke en øl i helgene men sier han må finne barnevakt hvis det skal ut å drikkes mer enn det.
 
Ikke sikkert det starter i uke 36 nei. Men blir så jeg tenker mye på det for vannet gikk helt uten forvarsel sist. Har prøvd å ta opp temaet flere ganger. Vurdere å bare høre med svigermor om å være barnevakt eller back up.

Back up er alltid er greit å ha ;) samtidig tenker jeg at du skal jo ikke være redd eller ukomfortabel med situasjonen. For min del går det fint om mannen tar seg ut, for det er såpass sjelden han gjør det. vet jo at når det gjelder kommer han til å stille opp og tenker nok han regulerer seg automatisk mot slutten. Han har heller ikke tendenser til bli veldig full eller ubehagelig på noen måte.
du kjenner jo din type best og vet hvordan han kan bli og hvordan det da evt påvirker situasjonen, så må du ta det derfra. Du skal også kose deg i bursdag ;)
 
Back
Topp