Blir dere ikke svette ?Trodde aldri jeg skulle klare å sove jeg heller, men klarer ikke slappe av hvis hun ikke gjør det rett og slett.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir dere ikke svette ?Trodde aldri jeg skulle klare å sove jeg heller, men klarer ikke slappe av hvis hun ikke gjør det rett og slett.
Siste natta sov hun på armen min, for hun blir veldig svett. Men har det kjølig på rommet, så vi plages ikke veldig av detBlir dere ikke svette ?
Jeg får beskjed av sambo om å legge han fra meg.. må jo ikke sjemme han bort
Her ligger mini i armkroken hele natta. Han har skjønt at han bare kan lage litt smattelyder og late som om han er sulten, så får han pupp og dermed ligge inntil mamman sin. Så sovner han godt og jeg legger han i babynestet,våkner til og begynner å "late" som om han er sulten igjen. Så jeg har kapitulert og han får ligge inntil meg. Merkelig nok sover jeg greit nok. Rart egentlig, for når storebrødrene kommer i senga vår,får jeg ikke sove. Men ja, svett blir jeg. Både hormoner og baby gjør meg varm om natta.
Ja,det er veldig koslig blir aldri mett på babykos. Spesielt godt at mini sover noen timer i slengen også da.Her ligger også mini i armkroken. Er så koselig! Sover godt mellom slagene, og våkner når hun begynner å knirkefritt litt
Hehe.. nei.. men greit at de blir vandt med å soove et annet sted enn oppå oss!Går ikke an å skjemme bort spedbarn