Når babyen sover...

Trylletrollet

Elsker forumet
Aprilbarna`15
Jeg klarer ikke legge han fra meg:p Han blir liggende på brystet mitt helt til han våkner;) La han litt i vugga i stad så jeg fikk spist, men etter den minste lyd tok jeg han opp igjen:D

Jeg får heller ikke lagt hun fra meg... Noe som begynner å bli slitsomt! Hun nekter å ligge alene !! Så her får jeg gjort veldig lite. Stakkars, hun vil jo bare være nær men alt i sin tid :) jeg må jo få gjort noe annet enn å ha henne på meg! Lurer på hva jeg skal gjøre... Noen tips?

Jeg får beskjed av sambo om å legge han fra meg.. må jo ikke sjemme han bort :-P

Jeg får heller ikke lagt hun fra meg... Noe som begynner å bli slitsomt! Hun nekter å ligge alene !! Så her får jeg gjort veldig lite. Stakkars, hun vil jo bare være nær men alt i sin tid :) jeg må jo få gjort noe annet enn å ha henne på meg! Lurer på hva jeg skal gjøre... Noen tips?
Har du prøvd å svøpe henne inn i et teppe? Det pleier å hjelpe her.

Huff nei,det er kjempevanskelig å legge de i ifra seg. Skulle vaske begge badene i dag,sove en dupp og rydde i skyvedørsgarderoben før de største kom hjem fra bhg. Eneste jeg rakk var å vaske ene badet. Hehe! Mye babykos,men også mye amming da. Men,dette er min siste baby*snufs*,og tiden skal nytes.

Har prøvd og det hjelper en liten stund, så våkner hun etter en stund når hun oppdager at jeg ikke er der... :(
Liten luring :-) Sånn er det her på kvelden. Da klarer jeg ikke lure han til å ligge for seg selv, skal bare spise og kose hele kvelden. Men på dagen sover han heldigvis godt for seg selv.

Har prøvd og det hjelper en liten stund, så våkner hun etter en stund når hun oppdager at jeg ikke er der... :(

Det er det samme her... En sjelden gang sover han faktisk i vuggen hele luren.

Og han er så sur for tiden. :/ Skal kun ligge med puppen og kose. Ammingen går jo i ball. En pupp her og en pupp der, så han blir aldri skikkelig mett og han føler aldri sult.

Han ligger for seg selv en liten stund her å, før han våkner. De lengste duppene har han på brystet;) Samboeren vil gjerne at jeg skal legge han fra meg, men han blir så fort urolig. Om natta ligger han mellom oss i senga, da sover både jeg og babyen bedre:D

Det er det samme her... En sjelden gang sover han faktisk i vuggen hele luren.

Og han er så sur for tiden. :/ Skal kun ligge med puppen og kose. Ammingen går jo i ball. En pupp her og en pupp der, så han blir aldri skikkelig mett og han føler aldri sult.
Ja! Akkurat sånn! Blir jo bare tull i rutinene når de skal amme hele tiden! I går var det sånn hele dagen og i natt var den værste natta på lenge! Våknet hver time og ville ha pupp!! Jeg tror jeg må roe ned på amminga på dagtid og prøve å holde 2-3 timers rytme på dagtid... Lettere sagt en gjort??

Liten luring :-) Sånn er det her på kvelden. Da klarer jeg ikke lure han til å ligge for seg selv, skal bare spise og kose hele kvelden. Men på dagen sover han heldigvis godt for seg selv.
Min er så veldig våken på kvelden! Utrolig urolig og da er jo jeg helt dau! Slitsomt!

Ja! Akkurat sånn! Blir jo bare tull i rutinene når de skal amme hele tiden! I går var det sånn hele dagen og i natt var den værste natta på lenge! Våknet hver time og ville ha pupp!! Jeg tror jeg må roe ned på amminga på dagtid og prøve å holde 2-3 timers rytme på dagtid... Lettere sagt en gjort??
Her har det vært hyppig amming på dagtid og lenger intervaller på natta. I natt sovna jeg med lillen på puppen da, så da var han nok fornøyd:p Fro tilgang:D haha!

På natta går det faktisk bra. Men han må jo sovne med puppen i munnen...
Ja, jeg har prøvd å ikke la det gå kortere enn 2-3 timer mellom amming, men han bare griner, så jeg kapitulerer...

Bæresjal!!! Eneste måten jeg har fått gjort noe når mine to eldste har trengt mye nærkontakt når de var nyfødte ihvertfall

Samme problem her...

Jeg klarer ikke legge han fra meg:p Han blir liggende på brystet mitt helt til han våkner;) La han litt i vugga i stad så jeg fikk spist, men etter den minste lyd tok jeg han opp igjen:D
Sånn er jeg også:) Hun har sovet på brystet mitt hver natt siden hun ble født. Klarer ikke å legge henne i sin egen seng rett og slett. Må bare ha henne nærme meg. <3

Back
Topp