Når avslører dere svangerskapet?



mon_83 skrev:


Lillian84 skrev:
Jeg har bestilt en slik: jeg skal bli storebror!-tskjorte, så når vi får den skal han ha den på seg når vi inviterer foreldrene mine til middag, det regner jeg med blir sånn ca rundt uke 10-12. Jeg vurderer ul uke 12, så kan hende det blir etter det.... :) og så fortelle det til resten av familie etter det, og venner og slikt. Jobben får å vente litt. :) Offentligheten blir litt sånn tar det som kommer, ryktene sprer seg så fort.... Med forrige sa vi det til besteforeldrene tidlig, og en av de la de la det selvfølgelig på fb med engang, så da fikk vi ikke den gleden med å si det til noen selv, alle så det jo der.... Skuffa!!!! Ja.... Så denne gangen må vi si ifra at det ikke skal legges ut.

Hvor har du bestilt det? Tenkte å gjøre det samme. Tenkte jeg skulle se etter noe når vi reiser til syden nå eller så tenkte jeg å titte litt på nettet når vi kommer hjem :P





Hei igjen. Den t skjorta ble bestilt på kuletshirts.no, den jeg kjøpte kosta 179, og var kjempefin. Så veldig fornøyd der. Jeg håper på den blir brukt i løpet av noen dager. ;)
 
Jeg er i uke 7, og har sagt det til så og si alle jeg kjenner. Noen vil vel si at dette er dumt av meg, men jeg vet at dette kommer til å gå helt fint. Og jeg er så møkkadårlig nå at det er ikke tvil om stor aktivitet i magen. Nå gleder vi oss bare til magen vokser, og til 3.mars når vi får møte lillegull
 
Jeg hadde tenkt til å ikke si noe til noen før uke 12, i tilfelle det går galt igjen, men føler jeg holder på å sprekke! Har veldig lyst til å fortelle, men vet mamma vil bli helt knust hvis det går galt. Så kanskje jeg forteller til søsteren min og ingen andre, så kan jeg ihvertfall ha en annen en mannen min å snakke med...
 


Krysén skrev:
Kommer nok til å fortelle besteforeldrene det før uke tolv, litt usikker enda.
Men synes denne var fin:

Det tar trekvart år
Det er noe kjærester får

Livet forandres når det kommer
Noen måneder før neste sommer

Dere blir en generasjon eldre
Også kalt besteforeldre 

Noen liker å bruke tutt
Blir det en jente eller en gutt?

Å, Gud, det var fint! Vi har allerede fortalt det til besteforeldrene, men det er nesten så jeg må bruke det der alikevel.. Jeg sukka høyt for meg selv når jeg leste det! Har du skrevet det selv? :-)
 
Vi har avslørte det til foreldrene mine pga. At vi er på ferie der nå. Søstra mi skal få vite det snart, må bare finne en kaffekopp med tante på først;) foreldrene hans får vite det etter ul jeg skal ha i uke 11:) så tar vi resten litt etter litt etter uke 12:) gleder meg, vanskelig å holde det hemmelig.. noen venner vet det også, fint med støtte om ting ikke går veien. Men har en god magefølelse denne gangen, noe jeg ikke hadde de andre gangene!
 
Back
Topp