Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har nok ikke så mange "vanlige utslett" for midlison morgen og kveld med futighet og det hele har aldri tatt noe særlig her, men så har de fått lociod (eller elocon etterhvert) hos legen da og da har vi etterhvet fått tak på det. men dette er nok ikke eksem, det er det vel ikke så mildson morgen og kveld tar det nok. Får instruere faren som legger henne til å huske det. så går det vel bort.
Men håpløst at man ikke kommer gjennom på telefon eller får hjelp da, det er i det minste ikke problemet her. Bare upraktisk. Jeg jobber jo 20+ minutter hjemmefra i motsatt retning enn legen, så det er litt upraktisk å ikke vite når jeg drar på jobb om jeg skal snu i døra for å rekke legetmen via å hente på skolen og sånn. Så jeg unngår helst legen om jeg kan.
Utslett ved insektbitt er noe mildison skal kunne ta [emoji4] men spørs jo på utslettet selvsagt.
Ødelegger nesten hele dagen for noe som ikke er akutt da, veldig kjedelig [emoji852]️
Sånn siden du har peiling. Sånn ser det ut forestenUtslett ved insektbitt er noe mildison skal kunne ta [emoji4] men spørs jo på utslettet selvsagt.
Ødelegger nesten hele dagen for noe som ikke er akutt da, veldig kjedelig [emoji852]️
Syns ikke det ser så ille ut, men vil tro hun heller kanskje var i kontakt med noe hun ikke tåler, det kan også gjelde insektbitt men vil forvente at dere vil se en forbedring med mildison [emoji4]Sånn siden du har peiling. Sånn ser det ut foresten
Det er jo ikke ille. Men det klør. Og går ikke bort sånn som jeg forventer at typisk inntekt etc skulle gjøre.
Vis vedlegget 263216
Logisk nok ikke noe jeg trenger en akutt time for, men når dagene går greit å snakke med legekontoret og deres respons er da en time på dagen.
Jeg tenker også "borti noe hun ikke tålte" egentlig. Men vet ikke.Syns ikke det ser så ille ut, men vil tro hun heller kanskje var i kontakt med noe hun ikke tåler, det kan også gjelde insektbitt men vil forvente at dere vil se en forbedring med mildison [emoji4]