8.30-930 er forbeholdt de som må ringe å få akutte timer og så normal telefon etter det.
Aldri trengt akutt time uten at det har vært sykedaggrunn så ikke tenkt på det som et problem
Det er liksom ikke alltid AKUTT, mer det at ringer jeg for å få en time for å se på det utslettet, eller ringer jeg endog for å få RÅD om hva vi skal gjøre med utslettet er svaret i 99% av tilellene en time på dagen.
(EN GANG har jeg opplevd å ikke få time på dagen, da ringte jeg ang en nyfødt med vannkopper. Ikke feber, ingen bekymring, se henne an var rådet fra legen på telefonen. Hun var på legevakta noen dager senere og innlagt dagen etter det igjen, men det viste man jo ikke da.)
Og et utslett er ikke sykedag, hun kan fint gå på skolen. Det klør, men hun kan gå på skolen. (Nå har vi muligens funnet at det kan komme fra da de studerte maur på uteskole og holt papirover for å se om de sprutet maursyre og hun kan vel muligens kanskje ha fått en maur under klærene da... så avventer litt til og ser om det går bort tror jeg.)