Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Civena
Ville begynt med en tykk nål og en tykk tråd. Slik at du ser hvor du skal stikke nåla og ser hvordan maskene er, så du kan øve deg på det forskjellige maskene [:D]
Så kan du jo eventuelt kjøpe noe tynnere nål og tråd og lage det du ønsker når du har fått inn teknikken .
Det synest jeg er lurt da, for jeg skjønte vertfall ikke dritten når jeg satt med tynn nål og tråd, såg ikke hvor jeg skulle stikke nåla eller noe [8D]
ORIGINAL: bettand
ORIGINAL: Civena
Ville begynt med en tykk nål og en tykk tråd. Slik at du ser hvor du skal stikke nåla og ser hvordan maskene er, så du kan øve deg på det forskjellige maskene [:D]
Så kan du jo eventuelt kjøpe noe tynnere nål og tråd og lage det du ønsker når du har fått inn teknikken .
Det synest jeg er lurt da, for jeg skjønte vertfall ikke dritten når jeg satt med tynn nål og tråd, såg ikke hvor jeg skulle stikke nåla eller noe [8D]
Takk takk, får se om jeg får fingen ut snart. Hvor kjøper dere nåler forresten?
ORIGINAL: veni_vidi_vici
Da ble jeg så inspirert at jeg kjøpte meg 10 heklenåler til 29kr og 10 rundpinner til 64kr og alt uten frakt.
Gleder meg til det kommer, i norge koster jo bambuspinnene fra 49kr og oppover. Plast pinnene/nålene koster litt mindre.
ORIGINAL: Diddij
Jeg ville begynt med noe med nål 5-6 kanskje, det synes jeg er enklest å hekle med, blir det for stort eller smått er det no herk (synes jeg da)...
En lue kanskje, i nepal, et herlig garn fra drops[;)]
Da ble jeg så inspirert at jeg kjøpte meg 10 heklenåler til 29kr og 10 rundpinner til 64kr og alt uten frakt.
Gleder meg til det kommer, i norge koster jo bambuspinnene fra 49kr og oppover. Plast pinnene/nålene koster litt mindre.
ORIGINAL: Babymario
Har du fått dine pinner/nåler??? Har fått oppkrav i posten idag, og det var rekommandert [8|] Skal sjekke imorgen, håper ikke jeg må betale toll, for jeg bestilte i flere omganger...