Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Synes du er skikkelig flink! Men vil også at du skal vite at det er ikke verdens undergang om du sprekker.. mener ikke å si det fordi jeg tror du kommer til å sprekke, men fordi jeg sprakk flere ganger selv og følte meg såå mislykka!
Så bare vit at uansett så er du kjempe flink som i det hele tatt prøver!!! Stolt av deg!
hver gang du får lyst på en røyk så kom inn her og rop om hjelp, så skal vi nok klare å avspore, oppmuntre og inspirere deg (vi er mange som har sluttet her, så vi vet hvordan det er).
ja! har fått sånn panikk i det siste[&:]
har begynnt å bli så redd for lilletøtta...
før så tenkte jeg bare; jaja mamma har født fire friske barn å hun røkte...
Syns du er flink jeg..! [:D]
Og du kommer til å klare det heeelt fint!
Føler du for å kjefte, så klarer vi å takle det her inne..
Skal ta godt vare på deg vi..!
Jeg provde selv aa slutte, men klarte dessverre bare holde opp i en uke og da sprakk jeg.. Holder meg nede i ca 2-4 sigaretter om dagen bare for a ikke bli helt gal her....
Har forresten ei søster som nettopp har slutta å røyke! Ho er snart 18 år, og har røyka siden ho0 var 11.. [&:] Er ikke gravid eller noe (som jeg vet iallefall [:D]) men bestemte seg for å prøve.. Ho sier ho ALLTID har tyggis og vann på flaske med seg.. Eller sukkerfrie drops.. For da kan ho ha noe i munnen dersom ho blir røykesjuk..
jeg synes du er kjempeflink - det blir noen tøffe tak når suget er der som verst, men suget kommer sjeldnere og sjeldnere, og det blir svakere og svakere for hver gang (og du kommer til å føle deg sterkere og sterkere også!)