nå!!

hvitbeis

Glad i forumet
nå er jeg snart fri for røyk!!

så i mårra er det finito!!

no more smoke!!

så jeg kommer nok til å være litt bitter di neste dagene[:)]

så flink du er da!!!bare å kjefte og smelle her vettu!!!! Vet hvordan det er..[;)]

ja det blir vel krise i mårra, det er mårrarøyken som er best[&:]

så jeg skal tømme alt av askebegere å gjøre hele huset nikotinfritt![:)]

Synes du er skikkelig flink! Men vil også at du skal vite at det er ikke verdens undergang om du sprekker.. mener ikke å si det fordi jeg tror du kommer til å sprekke, men fordi jeg sprakk flere ganger selv og følte meg såå mislykka!
Så bare vit at uansett så er du kjempe flink som i det hele tatt prøver!!! Stolt av deg! 

hvis jeg sprekker nå så ser dere meg sitte å røye gress strå[:)]

for det er det eneste i nærheten[:D]

he he..
så bra da! det jelper jo på det at du ikke har mulighet til å kjøpe![:D]

hver gang du får lyst på en røyk så kom inn her og rop om hjelp, så skal vi nok klare å avspore, oppmuntre og inspirere deg (vi er mange som har sluttet her, så vi vet hvordan det er).

Dette klarer du!!

ja! har fått sånn panikk i det siste[&:]
har begynnt å bli så redd for lilletøtta...
før så tenkte jeg bare; jaja mamma har født fire friske barn å hun røkte...

men så kom jeg på at to av oss har fått astma...

så nå har jeg bestemt meg!!

tusen takk for all støtte[:)]

Syns du er flink jeg..! [:D]
Og du kommer til å klare det heeelt fint!
Føler du for å kjefte, så klarer vi å takle det her inne..
Skal ta godt vare på deg vi..!

Kjempe masse lykke til !!!!

Jeg provde selv aa slutte, men klarte dessverre bare holde opp i en uke og da sprakk jeg.. Holder meg nede i ca 2-4 sigaretter om dagen bare for a ikke bli helt gal her....

Men bare sta paa dette klarer du

dag 1

det gikk bra med en gang jeg hadde stått opp, for jeg måtte ut med hundene, men da jeg kom inn, så var det like før!!

skulle lage meg kakao! å det gikk rett til helvette! den ble altfor mørk å ekkel!

så holdt jeg på å sprekke når jeg skulle lage meg frokost!!

så gikk det bra en times tid!! å nå sitter jeg å bælmer cola!!
må dimme suget litt!!

men jeg lurte på om jeg skulle gå å legge mge litt, for å sove gjenna litt av suget!!??

Har forresten ei søster som nettopp har slutta å røyke! Ho er snart 18 år, og har røyka siden ho0 var 11.. [&:] Er ikke gravid eller noe (som jeg vet iallefall [:D]) men bestemte seg for å prøve.. Ho sier ho ALLTID har tyggis og vann på flaske med seg.. Eller sukkerfrie drops.. For da kan ho ha noe i munnen dersom ho blir røykesjuk..

har verken tyggis eller drops, vann har jeg jo forsåvidt, men bedre med brus[:)][:D]

jeg synes du er kjempeflink - det blir noen tøffe tak når suget er der som verst, men suget kommer sjeldnere og sjeldnere, og det blir svakere og svakere for hver gang (og du kommer til å føle deg sterkere og sterkere også!)

Stå på videre!!

Back
Topp