Nå venter vi spent...

hun tar et par slurker og så sovner hun igjen uten protest ;) Hun våkner liksom hver time uansett så NOE må hun få ellers blir det hyl og vræl :p :eek: Og jeg orker ikke å legge henne til bare for at hun skal patte uten å drikke noe! ;)

sålenge han drikker er det jo bare å tilby ;) Hermine bare patter om hun får mat oftere enn hver 3.time på natta :eek: Så har begynt å tilby vann om hun våkner igjen 1 time etter forrige amming ;)
Håper dette kan mette heeelt til kl 02 eller senere!

nå er det natta her i huset! Skravles i morra damer! Håper jeg får mer skravletid når mannen kommer hjem :p

God natt, damer!
Jeg sitter oppe litt til.. Må jo rekke å svare på alt det dere har skravla om i dag!;);)

Takk,vært helt ok. Opp halv seks. Da var storebror klar for morgen :)
Hun var våken 4-5 ganger i natt....
Hvordan var din natt ? :)
Lillebror og jeg våknet nå.
Natten har igjen vært roligere enn før.
Han ble ammet kl 1, 5 og skal få litt nå kl 7 :)

Så deilig. I hvert fall 4 timers sammenhengende søvn ;)
Jepp!
Det hjalp tilsynelatende å fikse sengen hans. Han sover roligere. Våknet rundt kl 3 også, men godtok smokken og litt kos på panna :)

Hermine snakker i søvne :eek: :confused: :p
Hun driver å babler på babycallen, men uten å gråte! Tror jeg må begynne å sove med soviro i ørene :eek:

Det gjør jeg hver natt:-)

hun tar et par slurker og så sovner hun igjen uten protest ;) Hun våkner liksom hver time uansett så NOE må hun få ellers blir det hyl og vræl :p :eek: Og jeg orker ikke å legge henne til bare for at hun skal patte uten å drikke noe! ;)

Så bra det funket da:-)

Hvordan gikk natten, Shauri? Ville Daniel sove?:) Her så var det en liten våken luring fra kl 01 av, men han sov fra kl 20.00 til 01.00 da:) Han pupper mye om dagen, nok pga jeg har veldig lite melk, så han prøver kanskje sjøl og få melkemengden opp igjen:)?! Sambo sto opp med han kl 7, så fikk jeg sove noen timer:)

Hvordan gikk natten, Shauri? Ville Daniel sove?:) Her så var det en liten våken luring fra kl 01 av, men han sov fra kl 20.00 til 01.00 da:) Han pupper mye om dagen, nok pga jeg har veldig lite melk, så han prøver kanskje sjøl og få melkemengden opp igjen:)?! Sambo sto opp med han kl 7, så fikk jeg sove noen timer:)
Ble dobbelt opp med amminger. Kanskje jeg ikke har hatt nok melk til han i går.. var ikke flink å drikke selv i går. Full skjerpings i dag

Ble dobbelt opp med amminger. Kanskje jeg ikke har hatt nok melk til han i går.. var ikke flink å drikke selv i går. Full skjerpings i dag

Har ikke ammet nok i det siste pga barnefri og glemte pumpa, så da har melkemengden gått ned igjen, så ammer så mye som mulig og virker som han selv våkner og vil ha pupp, nettopp for og få opp melkemengden igjen, rart hvor smarte vi er, sånn innebygd biologisk sett?:D Kan nok hende det er derfor han våkner også:) Drikker nok, tror jeg, men spiser for lite og det har også stor innvirkning på melka:)

Håper dere får produksjonen opp igjen:-)

Back
Topp