Nå venter vi spent...

Shauri

Forumet er livet
VIP
på om Daniel har lagt seg for kvelden eller om han våkner etter typisk 30-45 minutter. Sovet ca siden kl 20 nå. Ble litt amming, så da er jeg ekstra spent på om han våkner - virker til at han må sovne mer eller mindre uten amming for at det skal være for kvelden.

Det blir spennende å se da!
Prøver å legge en stuptrøtt Lillebror nå jeg :-p
Men han turner i sengen!

Tvi-tvi! :D
Asle ble lagt tidlig i kveld han også. Han hoppet over den luren han pleier å ha mellom 18 og 19, så han sovnet i grøtfatet i halvåtte-tiden.. o_O Så i dag var han i seng for en drøy halvtime siden, en time før han pleier.
I går sov han til 5 før han våknet. Deiligste natta på mange måneder! :D

Vesla her la seg "seint" i kveld, 20.30. Pappa kom på besøk en liten tur, og han var så spennende at hun ville ikke ta vellingflaska si. :p

Håper det er ro en stund nå da :)

Asle ble lagt tidlig i kveld han også. Han hoppet over den luren han pleier å ha mellom 18 og 19, så han sovnet i grøtfatet i halvåtte-tiden.. o_O Så i dag var han i seng for en drøy halvtime siden, en time før han pleier.
For en deilig natt:D

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Fantastisk natt det da!!!

Eskil har dager han er dårligere på dagsovingen... Spesielt når vi bare er hjemme som nå. Men han sov en liten halvtime i bråket på turn så da tok han ikke kveld så altfor tidlig :)

Anette har våkna flere ganger etter jeg ja henne, men har sovet siden åtte nå.

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Hermine holdt på på samme viset som Daniel helt til hun ble 5 måneder, da slutta hun plutselig en kveld med å våkne etter kort tid og sov ca 4 timer før første amming :D ;)

I kveld ble hun lagt kl 20.30 og sovna på flekken før vellingflaska var tom :rolleyes: Åpna øynene da jeg la henne over i si seng, men protesterte ikke da jeg gikk og har ikke laga en lyd siden hun sovna :)

Hermine holdt på på samme viset som Daniel helt til hun ble 5 måneder, da slutta hun plutselig en kveld med å våkne etter kort tid og sov ca 4 timer før første amming :D ;)

I kveld ble hun lagt kl 20.30 og sovna på flekken før vellingflaska var tom :rolleyes: Åpna øynene da jeg la henne over i si seng, men protesterte ikke da jeg gikk og har ikke laga en lyd siden hun sovna :)
Deilig når de aksepterer å bli lagt for kvelden.:)

Deilig når de aksepterer å bli lagt for kvelden.:)
Hermine vræææler av sine lungers fulle kraft mens jeg kler på henne soveposen og sokkevottene for hun VET at da nærmer senga seg, mammakos og VELLINGflaska ;) I det hun får flaska i munnen blir hun bom stille og sovner innen kort tid :rolleyes:

Mina tok kvelden halv syv i dag.. Som vanlig. Supertrøtt. Våknet nå,og fikk melk. Sovnet igjen.
Og med en gang jeg har lagt meg,så kan jeg love dere at hun våkner igjen!!
Vært skikkelig fælt de 2 siste ukene... Hun våknet bare 1-2 ganger.. Nå er det flere ganger..
Tror det kanskje kan være tenner,men er ikke sikker :)

Mina tok kvelden halv syv i dag.. Som vanlig. Supertrøtt. Våknet nå,og fikk melk. Sovnet igjen.
Og med en gang jeg har lagt meg,så kan jeg love dere at hun våkner igjen!!
Vært skikkelig fælt de 2 siste ukene... Hun våknet bare 1-2 ganger.. Nå er det flere ganger..
Tror det kanskje kan være tenner,men er ikke sikker :)
Håper natten blir god da!!!

På an igjen nå jeg. Hehe. Vet ikke om han er såå sulten akkurat, men han drikker jo og jeg slipper gråting.

På an igjen nå jeg. Hehe. Vet ikke om han er såå sulten akkurat, men han drikker jo og jeg slipper gråting.
sålenge han drikker er det jo bare å tilby ;) Hermine bare patter om hun får mat oftere enn hver 3.time på natta :eek: Så har begynt å tilby vann om hun våkner igjen 1 time etter forrige amming ;)

sålenge han drikker er det jo bare å tilby ;) Hermine bare patter om hun får mat oftere enn hver 3.time på natta :eek: Så har begynt å tilby vann om hun våkner igjen 1 time etter forrige amming ;)
Vil hun ha? :)

Hermine snakker i søvne :eek: :confused: :p
Hun driver å babler på babycallen, men uten å gråte! Tror jeg må begynne å sove med soviro i ørene :eek:

Back
Topp