Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For en deilig nattTvi-tvi!
Asle ble lagt tidlig i kveld han også. Han hoppet over den luren han pleier å ha mellom 18 og 19, så han sovnet i grøtfatet i halvåtte-tiden..Så i dag var han i seng for en drøy halvtime siden, en time før han pleier.
I går sov han til 5 før han våknet. Deiligste natta på mange måneder!![]()
Fantastisk natt det da!!!Tvi-tvi!
Asle ble lagt tidlig i kveld han også. Han hoppet over den luren han pleier å ha mellom 18 og 19, så han sovnet i grøtfatet i halvåtte-tiden..Så i dag var han i seng for en drøy halvtime siden, en time før han pleier.
I går sov han til 5 før han våknet. Deiligste natta på mange måneder!![]()
Fikk knapt trykket enter før han våknet. Ammet han i søvn igjen nå.
Deilig når de aksepterer å bli lagt for kvelden.Hermine holdt på på samme viset som Daniel helt til hun ble 5 måneder, da slutta hun plutselig en kveld med å våkne etter kort tid og sov ca 4 timer før første amming![]()
I kveld ble hun lagt kl 20.30 og sovna på flekken før vellingflaska var tomÅpna øynene da jeg la henne over i si seng, men protesterte ikke da jeg gikk og har ikke laga en lyd siden hun sovna
![]()
Hermine vræææler av sine lungers fulle kraft mens jeg kler på henne soveposen og sokkevottene for hun VET at da nærmer senga seg, mammakos og VELLINGflaskaDeilig når de aksepterer å bli lagt for kvelden.![]()
Ja det er herlig.Deilig når de aksepterer å bli lagt for kvelden.![]()
Håper natten blir god da!!!Mina tok kvelden halv syv i dag.. Som vanlig. Supertrøtt. Våknet nå,og fikk melk. Sovnet igjen.
Og med en gang jeg har lagt meg,så kan jeg love dere at hun våkner igjen!!
Vært skikkelig fælt de 2 siste ukene... Hun våknet bare 1-2 ganger.. Nå er det flere ganger..
Tror det kanskje kan være tenner,men er ikke sikker![]()
På an igjen nå jeg. Hehe. Vet ikke om han er såå sulten akkurat, men han drikker jo og jeg slipper gråting.Hermine holdt på på samme viset som Daniel helt til hun ble 5 måneder, da slutta hun plutselig en kveld med å våkne etter kort tid og sov ca 4 timer før første amming![]()
I kveld ble hun lagt kl 20.30 og sovna på flekken før vellingflaska var tomÅpna øynene da jeg la henne over i si seng, men protesterte ikke da jeg gikk og har ikke laga en lyd siden hun sovna
![]()
sålenge han drikker er det jo bare å tilbyPå an igjen nå jeg. Hehe. Vet ikke om han er såå sulten akkurat, men han drikker jo og jeg slipper gråting.
Vil hun ha?sålenge han drikker er det jo bare å tilbyHermine bare patter om hun får mat oftere enn hver 3.time på natta
Så har begynt å tilby vann om hun våkner igjen 1 time etter forrige amming
![]()