Nå tørr jeg å håpe!

Fikk sove litt og ting funker som de skal [emoji1362] 4cm åpning og 2 min mellom riene. Da er det bare å holde ut [emoji28][emoji1377][emoji1377]

Ooh, et var godt å høre! [emoji322] Masse lykke til [emoji173]️ (tøff du er som holder oss oppdatert med rier anna hver minutt! [emoji2])
 
HUN er ute [emoji7] 00:27 inatt. 3400g og 50 cm. Ble desverre sendt avgårde i luftambulanse pga en væskefyllt kul i nakken/bakhodet som de ikke vet hva er. Men vi krysser fingrene. Hun er i kjempefin form ellers :)

Gratulerer så mye[emoji7][emoji7] Bra hun er i fin form og at de finner ut hva kulen er[emoji173]️
 
HUN er ute [emoji7] 00:27 inatt. 3400g og 50 cm. Ble desverre sendt avgårde i luftambulanse pga en væskefyllt kul i nakken/bakhodet som de ikke vet hva er. Men vi krysser fingrene. Hun er i kjempefin form ellers :)

Gratulerer så mye [emoji7][emoji64]
 
Fantastisk å høre at hun er her! Gratulerer så mye! :love7

Og håper kulen er helt ufarlig! Stor klem fra meg!
 
HUN er ute [emoji7] 00:27 inatt. 3400g og 50 cm. Ble desverre sendt avgårde i luftambulanse pga en væskefyllt kul i nakken/bakhodet som de ikke vet hva er. Men vi krysser fingrene. Hun er i kjempefin form ellers :)

Oooh, så godt det må være! Gratulerer så masse [emoji173]️ (Og da var det ei jente, da [emoji6]) Håper det ordner seg snart med den kula. NYT å endelig ha henne der! [emoji64]
 
Gratulerer så mye[emoji5] Håper det går bra med henne[emoji5]
 
Gratulerer! Håper det går bra med både henne og dere!
 
Tusen takk allesammen. Hun har nå vært i UL og MR og vi får mere svar imorgen. Nå skal jeg prøve å sove littegrann.. rart hvor man glemmer bort seg selv oppi alt det her!
 
HUN er ute [emoji7] 00:27 inatt. 3400g og 50 cm. Ble desverre sendt avgårde i luftambulanse pga en væskefyllt kul i nakken/bakhodet som de ikke vet hva er. Men vi krysser fingrene. Hun er i kjempefin form ellers :)

Gratulerer så masse! Håper alt går fint med dere alle, og at dere får gode nyheter i dag :)
 
Hvordan går det?
 
Gratulerer med ei lita jente:Heartbigred Krysser fingrene og håper dere får gode svar i dag.
 
Back
Topp