Nå tørr jeg å håpe!

Det var bra! [emoji5] Godt å ha noe å forholde seg til og ikke bare sitte å vente. Håper du får hvile litt da, før fødsel/ks (og så et det bare å prøve alle kjerringråd som fins der ute for å få ting i gang [emoji6])

Ja absolutt! Hvordan gikk det med deg idag?
 
Kjempemasse lykke til. Tenk, NÅ, er det virkelig enden av svangerskapet.. og du er øyeblikkelig i mål!!! Blir spennende å få oppdatering her når du er i mål. Ekstra spennende å høre hva du får... her lever vi jo i uvissheta ennå vi å. Og nå er jeg 3 dager på overtid... Mini i magen, som din, koser seg tydeligvis veldig i magehula...

Ja det blir så godt!!! Masse lykke til når du kommer igang! Blir spennende å se hva vi får [emoji4]
 
Ja absolutt! Hvordan gikk det med deg idag?

Det gikk helt fint [emoji5] De skulle vist bare sjekke om det er godt med fostervann og lytte til navlestrengen. Skal tilbake neste uke (og da skal de måle igjen), men de sier at alt ser bra ut.
Lykke til de siste dagene!
 
Holder til i Vesterålen :) Er helt imponert over hvor godt de tilrettelegger for oss. Har jo 2 timers tur til sykehuset, så å slippe å reise enda lengre er helt supert. Kjenner at de virkelig reddet hele utfallet av svangerskapet. :)!
2 timer ja, da hadde jeg kanskje akkurat rukket å gå inn døra på sykehuset om vi hadde kjørt etter første rie.
Ble nesten stressa av tanken:wideyed::wacky:
 
Det gikk helt fint [emoji5] De skulle vist bare sjekke om det er godt med fostervann og lytte til navlestrengen. Skal tilbake neste uke (og da skal de måle igjen), men de sier at alt ser bra ut.
Lykke til de siste dagene!

Så godt å høre :) lykke til når det starter der i gårn også!
 
2 timer ja, da hadde jeg kanskje akkurat rukket å gå inn døra på sykehuset om vi hadde kjørt etter første rie.
Ble nesten stressa av tanken:wideyed::wacky:

Hehehe, ja det blir noen ambulansefødsler i året i disse traktene [emoji23]
 
Takk allesammen [emoji4] Siden ting var heeelt lukket og låst nedentil uten tegn til modning så har vi altså lagt en slagplan. Å sende meg til Bodø for å bli igangsatt utgår, da det er så umodent at det mest sannsynlig blir å ende i hks som sist. De har derfor satt meg opp på pks på søndag, i håp om at jeg kaaaaanskje starter av meg selv før da. Jeg er VELDIG fornøyd med utfallet og at jeg slipper Bodø. Jeg hadde så lave forventninger pga jeg skulle til hu strengeste legen de har på gyn her, heldigvis liker hu meg og var med på sist fødsel så hu hadde forståelse for hva jeg følte. Hu måtte ringe alle som hadde vakt i helga og opplyse om at det ble jobb på søndag. De må tilogmed registrere det som et akutt ks siden de ikke "har lov" å sette opp planlagte ks i helgene [emoji1] men de må ta det innen jeg er 42 uker og det er jeg på søndag [emoji1362]


Ønsker deg masse lykke til med ks på søndag - og håper ting skjer før! Det er jo en del som går fort fra umoden til fødsel. Håper du får noen fine dager og en flott fødsel - om det blir på søndag eller før:)
 
Ønsker deg masse lykke til med ks på søndag - og håper ting skjer før! Det er jo en del som går fort fra umoden til fødsel. Håper du får noen fine dager og en flott fødsel - om det blir på søndag eller før:)

Tusen takk. Ja alt kan jo skje! Får håpe det plutselig bare begynner av seg selv [emoji2]
 
155c1ed43c505e7eecc8d4b937d142aa.png


Spørs om det blir noe KS [emoji23] får vente litt til før jeg ringer jm kanskje... (2t til sykehuset så hu har sagt hvert 10ende så må jeg ringe)
 
Har ringt og vært inne på kontroll. Ting er begynt å skje, skal vente to timer å se om det kommer oftere. Visst ikke får jeg vente hjemme inatt :) (hu ville sende meg inn ikveld)
 
Er på vei til sykehuset [emoji1] alt fra 10 til 5 min imellom, men det er så vondt at jeg må ha noe å sove på.
 
Er på vei til sykehuset [emoji1] alt fra 10 til 5 min imellom, men det er så vondt at jeg må ha noe å sove på.
Åååå, lykke til, håper du fikk sove litt - eller at baby er på vei [emoji6]
 
Hehehe, ja det blir noen ambulansefødsler i året i disse traktene [emoji23]
kjenner jeg er glad jeg kun har 10 minutters kjøring til sykehuset :p
 
Back
Topp