Nå som vi venter på OUL

Jeg følte lenge jente, men de siste ukene har jeg hatt veldig guttefølelse. Svangerskapet er forøvrig nokså likt som sist, og da fikk jeg jente. Blir spennende å se

Jeg er overbevist om at det er gutt! Jeg gjorde til og med overlegen på sykehuset usikker på ultralyden for han så jente :p Så vi ble enig om å vente å se til neste gang :)

Er SÅ usikker..!! Formen er veldig annerledes denne gang, i forhold til hva den var med guttene.. kinesisk fødselskart sier jente (men så finnes det jo flere slike kart), samboer og største storebror mener fast bestemt at det er jente. Men de ønsker begge to veeldig sterkt ei jente da..;) selv er jeg skikkelig splittet.. hode sier gutt,og hjertet sier jente.. så får vi se da, når lille kommer rundtom den 28. April! :D

Magefølelsen sier jente også denne gangen, men svangerskapet er veldig forskjellig så jeg er blitt litt usikker etterhvert. Veldig spent ;-)

Har en følelse av at det blir jente. Kinesisk fødselskart viste gutt, mens natron og ringtesten viste jente :)

jeg har hele veien trodd at det er jente, men nå har jeg skiftet mening og tror det er en gutt... så dette blir jo spennende da! 23 dager til OUL!

Back
Topp