Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Noen som vil gjette litt på kjønn? Spennende med de som har en sterk magefølelse, eller tatt forskjellige tester Jeg har magefølelse på gutt, imens natron og kinesisk fødselskart sier jente. Ringtesten sa gutt
Vi skal ikke vite kjønn før fødselen, men kinesisk fødselskart sier Jente.
Ringtesten sier Jente - Gutt - Jente, har Jente fra før, men i.o.m at siste svangerskap ikke ble fullført så spørs d om det var gutten, og at nå kommer d jente igjen.. Hvem vet.
Jeg hadde magefølelse på gutt, men nå føler jeg jente. Så vanskelig å si Blir spennende og se til påske!
Jeg tipper der er en gutt også dennr gangen! Det samme gjør resten av familien. Det kinesike fødselskarte er på den annen side ikke helt enig og hevder det er ei jente jeg brygger på
Har ikke tatt flere tester, så venter i spenning på oul!
Hatt magefølelse på gutt frem til i dag, fikk plutselig jente følelsen Samboern vil ikke vite kjønn før fødsel, så vet ikke om jeg kan heller få vite da. For da kommer jeg til å forsnakke meg
Det er helt sikkert en gutt inni der. Har en gutt fra før, og min svigerinne har tre gutter. Hadde vært morsomt om det var en jente. Men tror det er gutt. Kinesisk fødselskart sier jente.
Bombesikker på at det er gutt. Alle venner og familie tror også det. Samboer også. Kinesisk fødselskart sier jente. Klarer nesten ikke vente til oul. Men det viktigste er at alt står bra til med den lille <3
Har bestandig sett for meg at jeg kom til å få ei jente først
Så når jeg tenker på den lille, så tenker jeg at det er ei jente, men når jeg sier høyt noe om den lille, så kommer det bestandig han, så skyndter jeg meg å si hun, det.
Men nå er det så mye gutter i familien at nå bør det komme ei jente snart