Nå skulle vi....

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

ORIGINAL: Maelle

ORIGINAL: Kløpulver

Herregud la nå den stakkars mannen få være i fred da.
Her om dagen var han syk, er det noen som i det hele tatt vet hvordan syk han er???

Vil han ikke ha kontakt, vel så kom deg videre da det er mange fisker i havet.
Kan ikke være mye å samle på når han driver på som dette.

Og kanskje finne en som bor litt nærmere så du slipper reise med fly dit og planlegge i evigheter før du skal dit.

Han er så syk at han kan sitte i timesvis på nettby, men for syk til å ta opp telefonen og si hallo...

Lurer på hvor det sto at han satt på nettby i timesvis..

TS skrev at han hadde vært pålogget i går og i 5 timer idag..!

*host, rødme* i 5-TIDEN idag tidlig.. Går litt i ball her.. [X(]

Her om dagen var han syk, er det noen som i det hele tatt vet hvordan syk han er???

Og kanskje finne en som bor litt nærmere så du slipper reise med fly dit og planlegge i evigheter før du skal dit.

Han er så syk at han kan sitte i timesvis på nettby, men for syk til å ta opp telefonen og si hallo...

Også..?
Jeg logger aldri av noensteder nesten,betyr ikke at jeg sitter å glor der inne fordet...

Også..?
Jeg logger aldri av noensteder nesten,betyr ikke at jeg sitter å glor der inne fordet...

sant det.. glemmer å logge meg ut flere steder så ser ut som jeg sitter der[8D]

Også..?

Jeg har rettet litt opp nå da.. Les en gang til.. [:)]

ORIGINAL: Lettliva

ORIGINAL: Scrappeguri

Syns egentlig at det er ganske ille at han ikke ringer opp igjen barnemoren jeg, enn om noe hadde skjedd med ungen eller noe sånt? Han kan jo ikke vite om det er noe alvorlig eller ikke..

Syns også at han burde ha kontakta deg etter så mange dager, jeg hadde blitt rimelig forbannet om kjæresten min hadde oppført seg sånn mot meg! Går i det minste ann å sende en liten sms, man skal være ekstremt syk om man ikke klarer det!

Det trenger selvsagt ikke å bety noe sånt som at han ikke vil ha deg, men jeg syns uansett han har en skikkelig drittoppførsel!!

enig!

Enig

ORIGINAL: Lissyjane

ORIGINAL: IshavsPia

KAn jo bare være han ikke orker å snakke med noen..??
Var han ikke syk..?

Jo,men litt merkelig at han klarer å sende brev/skrive til andre på nettby,men ikke til meg som lixom er dama hans...

Hvordan vet du at han har skrevet brev til andre der inne?

Lurer jeg ogås på..

Hehe..[:)]
Uansett,så er ikke de "bevisa" hun har gode nok...syns jeg..

Nei jeg vet ikke jeg, syns bare hele situasjonen lukter fisk.. Hadde nok slikket sårene min og kommet meg ut på jaktmarkedet igjen forlengst, og ikke ofret ham en tanke.. [:D]

syns mange her overanalyserer han til en drittsekk jeg...kan vel godt være han har gode grunner!

vent nå til du har snakket med han iallefall,med å dømme han!

ORIGINAL: Lissyjane

KAn jo bare være han ikke orker å snakke med noen..??
Var han ikke syk..?

Jo,men litt merkelig at han klarer å sende brev/skrive til andre på nettby,men ikke til meg som lixom er dama hans...

Hvordan vet du at han har skrevet brev til andre der inne?[/b]

Fordi man får poeng når man gjør det. Har enda ikke fått tak i han.. Svarer meg ikke,så han får bare seile sin egen sjø inntil han tar kontakt.

ORIGINAL: TonjeJenta

...ha sittet på flyet på vei t kjæresten min,men sitter hjemme.. Ikke hørt ifra han siden mandag,så aner ikke hva som skjer.. Han hadde vært inne på nettby i går ettermiddag og i 5 tiden i morges.. Mamman t ungen hans har prøvd å ringe han...uten respons...

burde kanskje tatt flyet og prøvd å finne han?
hadde jeg gjort iallefall... hadde blitt veldig redd.. for han visste vel du skulle komme?

Hadde jeg reist likevel,hadde jeg fått hotellutgifter på rundt 4500.. Skulle være i Bodø fra i dag til søndag og hadde ikke regna med at jeg kunne bo hos han.

ORIGINAL: kniberg

ORIGINAL: * BettiSpaghetti *

ORIGINAL: hopsideisi

hvis JEG er syk, så sover jeg det meste av dagen (hvis ikke barna er her da[;)])
og kanskje rett innom dataen ol,  men tenker ikke over å sjekke telefon og sånn da..
sikkert noe slikt.

Ikke sant..og jeg hadde vertfall ikke vert interessert i å snakke med BF om han ringte..

Man tar tlf eller ringer tilbake når kjæresten ringer/sender melding! Særlig hvis hun prøver flere ganger!!! Jeg hadde ikke villet være sammen med en som var så frekk! Greit å være syk altså, men man kan vise normal folkeskikk likevel...

Evt kan man jo få en ambulanse/politi til å sjekke om det er liv der[X(]

Nå var det ikke kjæresten som ringte...det var mora til ungen..

Og nei,når jeg er syk så er jeg faktisk ikke interessert i å snakke med folk å være høflig for å være helt ærlig

AKkurat i denna situasjonen er det litt viktig og svare da, når du vet du venter kjæresten din på besøk med fly, er ikke da man lar vær og ha kontakt, men at det er helt ok og sitte på nettby...det hadde jeg reagert veldig sterkt på!!
''

Altså..tror ikke HI har komt med all info her nå..
Hunvar IKKE på vei,han visste hun ikke kom,han betalte henne tilbake pengene for billettene for at hun ikke skulle få pengeporproblemer,for han orka ikke besøk når han var syk !!!!!

Hvis dette stemmer så er det jo en helt annen sak da.. Da er han syk og vil være i fred!!
Jeg kan fint være innlogget på BV når jeg er syk, er ikke dermed sagt at jeg sitter her i timesvis.. Og jeg kan sitte på face selv om jeg ikke orker å ta tlf.

ORIGINAL: StinkiStini

Sææær oppførsel?

Har du møtt han før?

Håper du har fått tak i han.
Om det var min kjæreste hadde jeg bare reist til han uansett om jeg fikk tak i han.

Eeh...hadde du kalt en fyr for kjæresten din om du ikke hadde møtt han?[8D] Hehehehe.. Ja,har møtt han flere ganger og vi har vært sammen i snart 3 mndr..

Hadde fått uggen magefølelse jeg også. Om jeg var nyforelsket, så hadde jeg uansett svart på melding. Syk eller ikke.

Men jeg håper jo, for din del, at det hele har en naturlig forklaring. [:)]

ORIGINAL: Thunderella

ORIGINAL: kniberg

ORIGINAL: * BettiSpaghetti *

ORIGINAL: hopsideisi

hvis JEG er syk, så sover jeg det meste av dagen (hvis ikke barna er her da[;)])
og kanskje rett innom dataen ol,  men tenker ikke over å sjekke telefon og sånn da..
sikkert noe slikt.

Ikke sant..og jeg hadde vertfall ikke vert interessert i å snakke med BF om han ringte..

Man tar tlf eller ringer tilbake når kjæresten ringer/sender melding! Særlig hvis hun prøver flere ganger!!! Jeg hadde ikke villet være sammen med en som var så frekk! Greit å være syk altså, men man kan vise normal folkeskikk likevel...

Evt kan man jo få en ambulanse/politi til å sjekke om det er liv der[X(]

Nå var det ikke kjæresten som ringte...det var mora til ungen..

Og nei,når jeg er syk så er jeg faktisk ikke interessert i å snakke med folk å være høflig for å være helt ærlig

AKkurat i denna situasjonen er det litt viktig og svare da, når du vet du venter kjæresten din på besøk med fly, er ikke da man lar vær og ha kontakt, men at det er helt ok og sitte på nettby...det hadde jeg reagert veldig sterkt på!!
''

Altså..tror ikke HI har komt med all info her nå..
Hunvar IKKE på vei,han visste hun ikke kom,han betalte henne tilbake pengene for billettene for at hun ikke skulle få pengeporproblemer,for han orka ikke besøk når han var syk !!!!!

Hvis dette stemmer så er det jo en helt annen sak da.. Da er han syk og vil være i fred!!
Jeg kan fint være innlogget på BV når jeg er syk, er ikke dermed sagt at jeg sitter her i timesvis.. Og jeg kan sitte på face selv om jeg ikke orker å ta tlf.

Ja det var vertfall det HI sa her inne igår eller dagen før det..Husker ikke helt når det var..

hvorfor tok dere ikke flyet??

ORIGINAL: stardust

Skulle vi bo på gata?

Skulle vi bo på gata?

prøvde du også å ringe han men han tok den ikke?alt var vel planlagt på forhånd?ankomat,bosted osv?

Skulle vi bo på gata?

prøvde du også å ringe han men han tok den ikke?alt var vel planlagt på forhånd?ankomat,bosted osv?

de var ikke på vei !!!!!!!
De avtalte for flere dager siden at hun ikke skulle komme.

Back
Topp