Nå skulle vi....

ORIGINAL: Scrappeguri

Syns egentlig at det er ganske ille at han ikke ringer opp igjen barnemoren jeg, enn om noe hadde skjedd med ungen eller noe sånt? Han kan jo ikke vite om det er noe alvorlig eller ikke..

Syns også at han burde ha kontakta deg etter så mange dager, jeg hadde blitt rimelig forbannet om kjæresten min hadde oppført seg sånn mot meg! Går i det minste ann å sende en liten sms, man skal være ekstremt syk om man ikke klarer det!

Det trenger selvsagt ikke å bety noe sånt som at han ikke vil ha deg, men jeg syns uansett han har en skikkelig drittoppførsel!!

sign[:@]

ORIGINAL: Scrappeguri

Syns egentlig at det er ganske ille at han ikke ringer opp igjen barnemoren jeg, enn om noe hadde skjedd med ungen eller noe sånt? Han kan jo ikke vite om det er noe alvorlig eller ikke..

Syns også at han burde ha kontakta deg etter så mange dager, jeg hadde blitt rimelig forbannet om kjæresten min hadde oppført seg sånn mot meg! Går i det minste ann å sende en liten sms, man skal være ekstremt syk om man ikke klarer det!

Det trenger selvsagt ikke å bety noe sånt som at han ikke vil ha deg, men jeg syns uansett han har en skikkelig drittoppførsel!!

Sign!! Man oppfører seg ikke sånn mot kjæresten sin.. Jeg hadde ikke godtatt en sånn oppførsel fra min iallefall!!

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

ORIGINAL: * BettiSpaghetti *

ORIGINAL: hopsideisi

hvis JEG er syk, så sover jeg det meste av dagen (hvis ikke barna er her da[;)])
og kanskje rett innom dataen ol,  men tenker ikke over å sjekke telefon og sånn da..
sikkert noe slikt.

Ikke sant..og jeg hadde vertfall ikke vert interessert i å snakke med BF om han ringte..

Man tar tlf eller ringer tilbake når kjæresten ringer/sender melding! Særlig hvis hun prøver flere ganger!!! Jeg hadde ikke villet være sammen med en som var så frekk! Greit å være syk altså, men man kan vise normal folkeskikk likevel...

Evt kan man jo få en ambulanse/politi til å sjekke om det er liv der[X(]

Nå var det ikke kjæresten som ringte...det var mora til ungen..

Og nei,når jeg er syk så er jeg faktisk ikke interessert i å snakke med folk å være høflig for å være helt ærlig

AKkurat i denna situasjonen er det litt viktig og svare da, når du vet du venter kjæresten din på besøk med fly, er ikke da man lar vær og ha kontakt, men at det er helt ok og sitte på nettby...det hadde jeg reagert veldig sterkt på!!

ORIGINAL: kniberg

ORIGINAL: * BettiSpaghetti *

ORIGINAL: hopsideisi

hvis JEG er syk, så sover jeg det meste av dagen (hvis ikke barna er her da[;)])
og kanskje rett innom dataen ol,  men tenker ikke over å sjekke telefon og sånn da..
sikkert noe slikt.

Ikke sant..og jeg hadde vertfall ikke vert interessert i å snakke med BF om han ringte..

Man tar tlf eller ringer tilbake når kjæresten ringer/sender melding! Særlig hvis hun prøver flere ganger!!! Jeg hadde ikke villet være sammen med en som var så frekk! Greit å være syk altså, men man kan vise normal folkeskikk likevel...

Evt kan man jo få en ambulanse/politi til å sjekke om det er liv der[X(]

Nå var det ikke kjæresten som ringte...det var mora til ungen..

Og nei,når jeg er syk så er jeg faktisk ikke interessert i å snakke med folk å være høflig for å være helt ærlig

AKkurat i denna situasjonen er det litt viktig og svare da, når du vet du venter kjæresten din på besøk med fly, er ikke da man lar vær og ha kontakt, men at det er helt ok og sitte på nettby...det hadde jeg reagert veldig sterkt på!!
''

Altså..tror ikke HI har komt med all info her nå..
Hunvar IKKE på vei,han visste hun ikke kom,han betalte henne tilbake pengene for billettene for at hun ikke skulle få pengeporproblemer,for han orka ikke besøk når han var syk !!!!!

KAn jo bare være han ikke orker å snakke med noen..??
Var han ikke syk..?

Gad.... Snakk om å overanalysere...[8|]

Han er sikkert syk, også rakk han ikke telefonen/den ligger i bilen/på jobb/glemt den på butikken/hos en kompis/ligger ute en plass, at det er derfor han ikke tar den...?

hvordan vet du at barnemoren har ringt han da???[:-] viss du kjenner hun fra før er det jo en sak, men viss ikke hadde eg blitt litt oppgitt viss min kjæreste hadde ringt BF for han ikke fikk tak i meg[8|]

Uffda, ikke hørt fra han enda?
Håper det er en helt logisk og naturlig grunn til at han ikke har tatt kontakt!!![:)]

Herregud la nå den stakkars mannen få være i fred da.
Her om dagen var han syk, er det noen som i det hele tatt vet hvordan syk han er???

Vil han ikke ha kontakt, vel så kom deg videre da det er mange fisker i havet.
Kan ikke være mye å samle på når han driver på som dette.

Og kanskje finne en som bor litt nærmere så du slipper reise med fly dit og planlegge i evigheter før du skal dit.

ORIGINAL: Kløpulver

Her om dagen var han syk, er det noen som i det hele tatt vet hvordan syk han er???

Og kanskje finne en som bor litt nærmere så du slipper reise med fly dit og planlegge i evigheter før du skal dit.

Han er så syk at han kan sitte i timesvis på nettby, men for syk til å ta opp telefonen og si hallo...

synes nå du skal la denne fyren være i fred.
Er han syk så er det nok ikke så morsomt at du maser på ham, og jeg ville selv blitt en smule skeptisk om kjeresten min hadde ringt barnefaren siden han ikke fikk tak i meg.
Og selv om han har vært på nettby, hvordan vet du at han har sendt brev til andre ol? kan jo hende han bare har vært inne å sjekket.

er jo ikke akkurat så veldig vanskelig å ta tlf da eller svare med en sms til kjærsten sin....[8|]

Jeg har selv sagt nei til besøk av kjærste som skulle komme langveisfra en gang jeg var syk, men jeg klarte da å svare han fordet!

ORIGINAL: Maelle

ORIGINAL: Kløpulver

Han er så syk at han kan sitte i timesvis på nettby, men for syk til å ta opp telefonen og si hallo...

Lurer på hvor det sto at han satt på nettby i timesvis..

Håper du har hørt noe[:)]

Han har sikkert en god grunn... Typisk oss høner å blåse opp alt[;)]

ORIGINAL: snuppis!

ORIGINAL: charlieb

hvordan vet du at barnemoren har ringt han da???[:-] viss du kjenner hun fra før er det jo en sak, men viss ikke hadde eg blitt litt oppgitt viss min kjæreste hadde ringt BF for han ikke fikk tak i meg[8|]

Kanskje fordi hun har snakket med henne/har kontakt med henne.....

hehe..det skjønner jo eg då[8D] men hadde det vært meg, og en evt. ganske fersk kjæreste hadde snakket med BF fordi han ikke fikk tak i meg, hadde eg syns det hadde vært litt "too much"...

Siden dette plager deg, så må du jo handle selv: Ringe, og om han ikke tar tlf, så sender du en melding. Det er bare du selv som kan passe på deg selv. Det er ene og alene ditt ansvar. Så - når du så åpenbart ikke har det bra med denne situasjonen, så må du gripe tak i det. Du kommer ingen vei med å se på nettby, snakke med bm (hvis du har gjort det) osv. Den du må snakke med er han, og deg selv...[:)]

han har jo sagt han vil ha fred, så enten så gir du han fred eller så så får du syns han er dummemannen og handle utifra det.
alle trenger litt fred iblandt, men mange har ikke helt riktig måte å ordne det på ovenfor sine kjære.

Merkelig måte og oppføre seg på ovenfor kjæresten sin da [8|] 

Sææær oppførsel?

Har du møtt han før?

Håper du har fått tak i han.
Om det var min kjæreste hadde jeg bare reist til han uansett om jeg fikk tak i han.

Back
Topp