Nå skulle vi....

*Musti*

Forumet er livet
...ha sittet på flyet på vei t kjæresten min,men sitter hjemme.. Ikke hørt ifra han siden mandag,så aner ikke hva som skjer.. Han hadde vært inne på nettby i går ettermiddag og i 5 tiden i morges.. Mamman t ungen hans har prøvd å ringe han...uten respons...

Mystiske greier :/

Er mobilen avslått da?

ORIGINAL: MammaTilAndreas

Er mobilen avslått da?

Nei,mamman til guttungen hans prøvde å ringe han.. Men fikk ikke svar...

KAn jo bare være han ikke orker å snakke med noen..??
Var han ikke syk..?

ORIGINAL: Elin_

men i alle dager da... hmhmhh

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Var han ikke syk..?

Jo,men litt merkelig at han klarer å sende brev/skrive til andre på nettby,men ikke til meg som lixom er dama hans...

ORIGINAL: IshavsPia

ORIGINAL: MammaTilAndreas

Er mobilen avslått da?

Nei,mamman til guttungen hans prøvde å ringe han.. Men fikk ikke svar...

Har ikke du prøvd å ringe han?
Ustabil?
Merkelige greier...

Var han ikke syk..?

Jo,men litt merkelig at han klarer å sende brev/skrive til andre på nettby,men ikke til meg som lixom er dama hans...

Hm..ja..
Nei jeg vet ikke jeg...
Sier bare at det trenger ikke være så mye som ligger bak..
Vi damer er eksperter på å tenke slik,og er ofte vår egen verste fiende..

Jeg synes IKKE det høres ut som influensa[8|]

ORIGINAL: hopsideisi

hvis JEG er syk, så sover jeg det meste av dagen (hvis ikke barna er her da[;)])
og kanskje rett innom dataen ol,  men tenker ikke over å sjekke telefon og sånn da..
sikkert noe slikt.

Ikke sant..og jeg hadde vertfall ikke vert interessert i å snakke med BF om han ringte..

hvis JEG er syk, så sover jeg det meste av dagen (hvis ikke barna er her da[;)])
og kanskje rett innom dataen ol,  men tenker ikke over å sjekke telefon og sånn da..
sikkert noe slikt.

Ikke sant..og jeg hadde vertfall ikke vert interessert i å snakke med BF om han ringte..

Man tar tlf eller ringer tilbake når kjæresten ringer/sender melding! Særlig hvis hun prøver flere ganger!!! Jeg hadde ikke villet være sammen med en som var så frekk! Greit å være syk altså, men man kan vise normal folkeskikk likevel...

Evt kan man jo få en ambulanse/politi til å sjekke om det er liv der[X(]

Det virker for meg som han ikke vil fortsette forholdet, men er for feig til å si noe..

Har dere definert om dere er kjærester "på ordentlig" da? Eller kanskje det bare er litt roting fra han sin side?
Hva er sivilstatusen hans på nettby/facebook da?
Som min kjæreste sa til meg; "man er ikke ordentlig kjærester før man tør å si det på facebook" hehe![8D]

Jeg vet ikke, jeg..

Kan jo være at han er litt usikker/ikke orker besøk osv. nå. Da blir det ikke bedre av telefon og mld i et kjør iallefall.

For meg høres han ikke ut som noen kjæreste iallefall.

ORIGINAL: * BettiSpaghetti *

sikkert noe slikt.

Man tar tlf eller ringer tilbake når kjæresten ringer/sender melding! Særlig hvis hun prøver flere ganger!!! Jeg hadde ikke villet være sammen med en som var så frekk! Greit å være syk altså, men man kan vise normal folkeskikk likevel...

Nå var det ikke kjæresten som ringte...det var mora til ungen..

Og nei,når jeg er syk så er jeg faktisk ikke interessert i å snakke med folk å være høflig for å være helt ærlig

ORIGINAL: * BettiSpaghetti *

sikkert noe slikt.

Nå var det ikke kjæresten som ringte...det var mora til ungen..

Og nei,når jeg er syk så er jeg faktisk ikke interessert i å snakke med folk å være høflig for å være helt ærlig

mulig vi har ulik "kjæreste-smak"[:-]

ORIGINAL: fairy

Det virker for meg som han ikke vil fortsette forholdet, men er for feig til å si noe..

Har dere definert om dere er kjærester "på ordentlig" da? Eller kanskje det bare er litt roting fra han sin side?
Hva er sivilstatusen hans på nettby/facebook da?
Som min kjæreste sa til meg; "man er ikke ordentlig kjærester før man tør å si det på facebook" hehe![8D]

Jeg vet ikke, jeg..

Kan jo være at han er litt usikker/ikke orker besøk osv. nå. Da blir det ikke bedre av telefon og mld i et kjør iallefall.

For meg høres han ikke ut som noen kjæreste iallefall.

Hehehe.. Ja,vi er i et forhold på facebook og kjærester på nettby..

trur nok han er en liten feiging som ikke tør si til deg face to face (ellers sms til sms[X(]) at han ikke orker mer.. syns bare hele denne historien var merkelig jeg..
men hvorfor prøver ikke du å ringe han å få en avklaring i dette.. så slipper du å gå å lure og bekymre deg.

...ha sittet på flyet på vei t kjæresten min,men sitter hjemme.. Ikke hørt ifra han siden mandag,så aner ikke hva som skjer.. Han hadde vært inne på nettby i går ettermiddag og i 5 tiden i morges.. Mamman t ungen hans har prøvd å ringe han...uten respons...

burde kanskje tatt flyet og prøvd å finne han?
hadde jeg gjort iallefall... hadde blitt veldig redd.. for han visste vel du skulle komme?

kanskje han har planlagt en kjempe overraskelse..

ORIGINAL: TonjeJenta

burde kanskje tatt flyet og prøvd å finne han?
hadde jeg gjort iallefall... hadde blitt veldig redd.. for han visste vel du skulle komme?

dytte på denne

Syns egentlig at det er ganske ille at han ikke ringer opp igjen barnemoren jeg, enn om noe hadde skjedd med ungen eller noe sånt? Han kan jo ikke vite om det er noe alvorlig eller ikke..

Syns også at han burde ha kontakta deg etter så mange dager, jeg hadde blitt rimelig forbannet om kjæresten min hadde oppført seg sånn mot meg! Går i det minste ann å sende en liten sms, man skal være ekstremt syk om man ikke klarer det!

Det trenger selvsagt ikke å bety noe sånt som at han ikke vil ha deg, men jeg syns uansett han har en skikkelig drittoppførsel!!

Back
Topp