Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Elin_
men i alle dager da... hmhmhh
ORIGINAL: IshavsPia
ORIGINAL: Frk.VilliTrusa
KAn jo bare være han ikke orker å snakke med noen..??
Var han ikke syk..?
Jo,men litt merkelig at han klarer å sende brev/skrive til andre på nettby,men ikke til meg som lixom er dama hans...
ORIGINAL: hopsideisi
hvis JEG er syk, så sover jeg det meste av dagen (hvis ikke barna er her da[;)])
og kanskje rett innom dataen ol, men tenker ikke over å sjekke telefon og sånn da..
sikkert noe slikt.
hvis JEG er syk, så sover jeg det meste av dagen (hvis ikke barna er her da[;)])
og kanskje rett innom dataen ol, men tenker ikke over å sjekke telefon og sånn da..
sikkert noe slikt.
Ikke sant..og jeg hadde vertfall ikke vert interessert i å snakke med BF om han ringte..
ORIGINAL: * BettiSpaghetti *
sikkert noe slikt.
Ikke sant..og jeg hadde vertfall ikke vert interessert i å snakke med BF om han ringte..
Man tar tlf eller ringer tilbake når kjæresten ringer/sender melding! Særlig hvis hun prøver flere ganger!!! Jeg hadde ikke villet være sammen med en som var så frekk! Greit å være syk altså, men man kan vise normal folkeskikk likevel...
Evt kan man jo få en ambulanse/politi til å sjekke om det er liv der[X(]
ORIGINAL: * BettiSpaghetti *
sikkert noe slikt.
Man tar tlf eller ringer tilbake når kjæresten ringer/sender melding! Særlig hvis hun prøver flere ganger!!! Jeg hadde ikke villet være sammen med en som var så frekk! Greit å være syk altså, men man kan vise normal folkeskikk likevel...
Evt kan man jo få en ambulanse/politi til å sjekke om det er liv der[X(]
Nå var det ikke kjæresten som ringte...det var mora til ungen..
Og nei,når jeg er syk så er jeg faktisk ikke interessert i å snakke med folk å være høflig for å være helt ærlig
ORIGINAL: fairy
Det virker for meg som han ikke vil fortsette forholdet, men er for feig til å si noe..
Har dere definert om dere er kjærester "på ordentlig" da? Eller kanskje det bare er litt roting fra han sin side?
Hva er sivilstatusen hans på nettby/facebook da?
Som min kjæreste sa til meg; "man er ikke ordentlig kjærester før man tør å si det på facebook" hehe![8D]
Jeg vet ikke, jeg..
Kan jo være at han er litt usikker/ikke orker besøk osv. nå. Da blir det ikke bedre av telefon og mld i et kjør iallefall.
For meg høres han ikke ut som noen kjæreste iallefall.
ORIGINAL: IshavsPia
...ha sittet på flyet på vei t kjæresten min,men sitter hjemme.. Ikke hørt ifra han siden mandag,så aner ikke hva som skjer.. Han hadde vært inne på nettby i går ettermiddag og i 5 tiden i morges.. Mamman t ungen hans har prøvd å ringe han...uten respons...
ORIGINAL: TonjeJenta
burde kanskje tatt flyet og prøvd å finne han?
hadde jeg gjort iallefall... hadde blitt veldig redd.. for han visste vel du skulle komme?