Nå nærmer vi oss :)

Hehe ingen papirer er innsendt her heller.. skal gjøre det snart ...
 
Ja endelig nærmer vi oss!! :smiley-bounce013
Selv om jeg ligger en uke etter BV sin kalkulasjon.. Føler meg såååå stor og ser virkelig fram til å få kroppen tilbake og trille masse tur :happy090 Og ikke minst se jenta!!:love017
 
Vi her vært på fødselsforberedende kurs. Fikk omvisning på sykehuset, holdt på nyfødte babiser og sett føderom og alt. Som jeg gleder meg til mini kommer❤️❤️❤️
 
Kjennes på kroppen, for å si det sånn :p


Sent from my iPhone
 
Jeg tenker å sende inn papirene til NAV nå neste uke men så slo det meg at jeg mangler svaret på en ting. Når det står at man går ut i permisjon 3 uker før termin er det da 3 uker inkludert termindagen eller ekslusiv termin dagen. Altså.. Hvis jeg har termin på en onsdag er første permisjonsdag onsdag 3 uker før eller tirsdag tre uker før?
 
Jeg tenker å sende inn papirene til NAV nå neste uke men så slo det meg at jeg mangler svaret på en ting. Når det står at man går ut i permisjon 3 uker før termin er det da 3 uker inkludert termindagen eller ekslusiv termin dagen. Altså.. Hvis jeg har termin på en onsdag er første permisjonsdag onsdag 3 uker før eller tirsdag tre uker før?
Da ville jeg trodd onsdag


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Vi satte enda en dag før for å være på den sikre sida ;)

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app
 
Jeg fikk beskjed av NAV om å sette en dag før :) har termin på en torsdag, perm starter på en onsdag.


Sent from my iPhone
 
Lenge før jeg visste termin har vi bestilt billetter til kaptein Sabeltann i dyreparken 17.juli. På oul ble jeg flyttet frem, slik at termin ble 31.7. Er veldig usikker på om jeg skal reise eller prøve å forskyve billettene. Bor langt unna sykehuset uansett og jeg har målt tida til rundt 2,5 timer til sykehus uansett om jeg er hjemme el Kristiansand.. Hva hadde dere gjort?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hadde dratt :) Ta med fødebagen osv. Det er i Norge, på fastlandet og i så måte bør det gå bra.
 
Hadde dratt :) Ta med fødebagen osv. Det er i Norge, på fastlandet og i så måte bør det gå bra.

Jeg hadde bestemt meg for d, men var på jordmorsamtale forrige uke og der stresset ho meg en del opp med at jeg måtte ringe med en gang jeg fikk tegn t fødsel for da skulle de sende ambulanse.. Så da syns jeg igrunn d blir litt teit å reise på tur når de ordner så med kjapp respons for meg. Jeg måtte også innrømme at jeg høyst sannsynlig ikke orker, tok en tur på kjøpesenter et par timer og jeg får kynnere og menssmerter med en gang, for ikke å snakke om hvordan jeg skal klare å sitte på en trekrakk i to timer på showet.. Tror jeg bare hadde vært i veien for de som har lyst t å gå i parken og kikke.. :p besteforeldrene tok med glede over turen.. :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Lurt, her tar besteforeldre med mini til Hunderfossen eller lilleputthammer. Jeg hadde uansett ikke vært istand pga bekken, kynnere osv .


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nei, en får vel bare innse at en ikke er på d sprekeste nå.. :p vet ikke helt hva jeg tenkte når jeg trodde jeg skulle klare å vandre rundt i dyreparken ved 38+3 uker, men.. Jeg hadde vel mer viljen enn evnen.. :p


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Back
Topp