Nå kommer iPhone 6S!

Nei iPhone skal jeg ikke ha :-P
Holder meg til Sony. ;-)

Dessuten kjøper jeg ikke for å kjøpe, da må den jeg har være treg eller at det blir noe galt,

Jeg tenker faktisk på noe så enkelt som å ringe 112. Før trengte man ikke å ordne med tastelås og drit. Var bare å teste 112 og ringe. Nå må man dra fingeren hit og dit... Osv.

Ja, det er sant. Og tastaturet er så lite at en er dømt til å taste feil. Med vanlige taster kunne jeg skrive uten å se på telefonen.

Ja, det er sant. Og tastaturet er så lite at en er dømt til å taste feil. Med vanlige taster kunne jeg skrive uten å se på telefonen.
Ikke at jeg ringer 112 ofte. Men jeg tenker når man allerede er i en stressa situasjon med tunnelsyn, så hjelper det lite med en mongotelefon!!! :P

Tja, si det. :-P
Har aldri vært noe fan av iPhone. Sikkert fordi det var noe "alle" skulle ha ;-)
Jeg vil ikke være som alle andre. :-P

Haha, jeg er på samme måte. :P Jeg valgte iPhone fordi jeg hadde lånt min søster sin innimellom og syntes telefonen var enkel å bruke, så da ble det den. ;)

Eg tar i bruk min gode gamle Nokia 5110 fra 90-tallet før eg kjøper iphone. :p

Her går det i samsung heller ;)

Nei, har overhodet ingen planer om det. Kjøper ikke ny telefon før jeg må. Bortkastede penger så lenge den jeg har fungerer til alt jeg trenger den til ;). Håper det er lenge til jeg må kjøpe ny telefon, for det koster altfor mange penger.

Nei, både jeg og sambo har 6 så vi føler ikke behov for å bytte. Er ikke store forskjellen på 6 og 6s uansett. Vi hadde 5 før vi kjøpte 6, å det er forsåvidt ikke store forskjellen på de heller. Eneste grunnen til at vi byttet til 6 var før at barna skulle få 5'erne våre. Er fornøyd med 6 å skal han den til den ikke funker mer

Nei har iphone 6 og det får holde! Har alltid lyst på den nye når den kommer, men fornuften seirer heldigvis ;) hadde 4S fram til jeg kjøpte 6'ern. Gutten min har nå min gamle 4s, så får vi se hvor lenge den holder. Hvis den går så er det nok bedre at han tar min enn å kjøpe ny til han. Men han er 6 år og bruker tlf kun for å ringe meg når han har kommet hjem fra skolen, eller for å høre musikk på spotify så tror nok den holder noen år ;)

Aldri i verden. Sybes det er en latterlig sak å betale så mange tudwn kroner for en tlf som er så godt som lik den "vanlige" 6ern.. liker generelt sett ikke apple produkter, så for meg er det helt hinsides for en telefon i det hele tatt :-P

Back
Topp