Nå kommer iPhone 6S!

Nei, jeg skal ikke. Vet mannen ønsker seg den, men han får heller tur til Italia:p

Nei. Har iPhone 6 og syns den er ny nok!!

Nei. Holder meg til Samsung :p

Min forrige telefon (mobil med taster) mistet jeg dekselet på, så for at ikke batteriet skulle falle ut teipet jeg baksiden. :P Mannen ble oppgitt, og etter mye mas gikk jeg med på å skifte telefon. Elsket den mobilen. :(
Samme her!! :( men når folk ikke fikk ringt til meg så var det nok!

Samme her!! :( men når folk ikke fikk ringt til meg så var det nok!

Skjønner. ;) Trasig når det blir på den måten med en telefon en liker så godt. Mobilen jeg hadde tror jeg ikke ble laget lenger heller, så. :P Men veldig fornøyd med iPhone, da, selv om jeg sverget at jeg aldri skulle ha touch. :P Er fortsatt ikke fortrolig med det.

Nei, kjøper ikke telefon før jeg trenger det, og jeg kjøpte nettopp 5c.

Kjøpte iphone 6 i fjor høst så ingen planer om det ;) før det hadde jeg iphone 4....

Skjønner. ;) Trasig når det blir på den måten med en telefon en liker så godt. Mobilen jeg hadde tror jeg ikke ble laget lenger heller, så. :P Men veldig fornøyd med iPhone, da, selv om jeg sverget at jeg aldri skulle ha touch. :P Er fortsatt ikke fortrolig med det.
Jeg hater touch. Men har innsett at det er det som er greia nå.

Godt at jeg ikke er alene. :P Touch er noe drit til tider.
Jeg tenker faktisk på noe så enkelt som å ringe 112. Før trengte man ikke å ordne med tastelås og drit. Var bare å teste 112 og ringe. Nå må man dra fingeren hit og dit... Osv.

Back
Topp