Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har mobilen til den slutter å fungere jegNei. Jeg syns det er tullete å kjøpe ting bare fordi det er nytt. Min to år gamle iPhone 5 håper jeg varer i minst ett år til.![]()
Jeg har mobilen til den slutter å fungere jeg![]()
Samme her!!Min forrige telefon (mobil med taster) mistet jeg dekselet på, så for at ikke batteriet skulle falle ut teipet jeg baksiden.Mannen ble oppgitt, og etter mye mas gikk jeg med på å skifte telefon. Elsket den mobilen.
![]()
Samme her!!men når folk ikke fikk ringt til meg så var det nok!
Jeg hater touch. Men har innsett at det er det som er greia nå.Skjønner.Trasig når det blir på den måten med en telefon en liker så godt. Mobilen jeg hadde tror jeg ikke ble laget lenger heller, så.
Men veldig fornøyd med iPhone, da, selv om jeg sverget at jeg aldri skulle ha touch.
Er fortsatt ikke fortrolig med det.
Jeg hater touch. Men har innsett at det er det som er greia nå.
Jeg tenker faktisk på noe så enkelt som å ringe 112. Før trengte man ikke å ordne med tastelås og drit. Var bare å teste 112 og ringe. Nå må man dra fingeren hit og dit... Osv.Godt at jeg ikke er alene.Touch er noe drit til tider.