• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Nå igjen???? *link*

Uff, får helt angst når slike tråder dukker opp jeg. [&o]

Sånt skal bare ikke skje.

ORIGINAL: *HeffaOgMini*

Sånt skal bare ikke skje.

17 barn og tre voksne Hjelpes..... Men, det er kanskje normalt? I vår barnehage pleier de å være tre voksne på ti unger.....

Det er normalt så lenge det er en storbarnsavdeling, vi var 3 voksne på 19 unger.. 

.

ORIGINAL: HanneHM

Det er normalt så lenge det er en storbarnsavdeling, vi var 3 voksne på 19 unger.. 

Vil ikke si sånt skal være normalt, da er det noe galt!

Galt og galt, på en storbarnavdeling jobber det 3 stykker, og antallet unger var 19, det holdt det, storbarnsavdelinger er ikke det samme som småbarn, der er det vel en voksen på 3 unger det skal være? 

quote:

Vil ikke si sånt skal være normalt, da er det noe galt!

sign.
dette er ikke noramalt i mine øyne.
Barnehageassistentene har et stort ansvar.
en person bør ikke ha ansvar for mer enn 3-4 barn.

Galt og galt, på en storbarnavdeling jobber det 3 stykker, og antallet unger var 19, det holdt det, storbarnsavdelinger er ikke det samme som småbarn, der er det vel en voksen på 3 unger det skal være?

aha, du nevnte storbarn du...trodde du mente småbarn.[:D]

ORIGINAL: Pembie

17 barn og tre voksne Hjelpes..... Men, det er kanskje normalt? I vår barnehage pleier de å være tre voksne på ti unger.....

ja det hørtes ut som litt mange barn på litt få voksne....
ihvertfall ute når de er på tur....

Tragisk for håpe de dukker opp

jeg er så glad for at vi har alltid en av de ansatte i barnehagen til å se etter sønnen vår.
(han har diabetes og trenger å observeres hele tiden nesten)

Oi sann... Den barnehagen er rett borti gata for der jeg er vokst opp og jeg har bodd rett nedi gata der selv med ungene også!!! [:D]

Helikopter driver å leter over her nå, bor nære barnehagen de borte fra..

Leste først feil og trodde det var junior sin barnehage[&:][&:].. Stakkar foreldrene til guttene...

Hver voksen har jo bare lov å ta ansvar for inntill 6 unger (storbarn), og her har de jo omtrent utnytta det maksimalt! Hvorfor i all verden tillkaller dem ikke en til voksen når dem skal på tur??

Huff, jeg får vondt jeg. Særlig hvis det er vann og bekker rundt i området der...
Dessverre så er kravene 3 voksne pr 18 barn, så det er ganske vanlig fordeling.

Uff, får helt angst når slike tråder dukker opp jeg. [&o]

Jeg også[:(] Har en gutt på 4 selv som jeg vet kan finne på å rømme fra barnehagen.

Vi er 19 barn og 3 voksne på basen. Når vi går på tur så får vi ikke flere voksne med for det om det er så mange barn! Er min største skrekk at noe slikt skal skje.. Men, vi har laga ett langt tau og vi voksne strekker det mellom oss, og barna går å holder fast i tauet mens vi går.. De går alle på en side av tauet og i mot grøften, så tauet skiller barna og bilene..Er i allefall en trygghet mens vi er på veien.. Når vi er fremme så teller jeg barna HELE tiden..

Back
Topp