• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Nå igjen???? *link*

ORIGINAL: ~lill~

Huff, jeg får vondt jeg. Særlig hvis det er vann og bekker rundt i området der...
Dessverre så er kravene 3 voksne pr 18 barn, så det er ganske vanlig fordeling.

Men det er jo minimum, ville det ikke vært myyyyye tryggere for alle parter om e hadde med en ekstra på turer?

Står på dt.no at de er funnet i god behold!!! Kjempe bra:)

quote]ORIGINAL: Kattekvinnen

ORIGINAL: ~lill~

Huff, jeg får vondt jeg. Særlig hvis det er vann og bekker rundt i området der...
Dessverre så er kravene 3 voksne pr 18 barn, så det er ganske vanlig fordeling.

Men det er jo minimum, ville det ikke vært myyyyye tryggere for alle parter om e hadde med en ekstra på turer?

Er ikke så lett å tilkalle andre voksne, for det finnes ikke penger til slikt!! Derfor er det sånn! Alt dreier seg om penger, penger og atter penger. Tro meg, vi (den bhg jeg jobber i) har prøvd alle mulige retninger for å kunne få inn en voksen til, men finnes jo ikke akkurat flust av folk som jobber gratis. Dermed MÅ man godta minimumet. Og du skulle visst hvor mange bhg- barn som går på tur hver dag, og at det går bra 99,99 prosent av gangene, dvs at ingen blir borte... Jeg sier ikke at det er greit å at det forsvinner noen altså...

Nå er de heldigvis funnet[;)]

blir spennende å se om det blir innkalt til foreldremøte ang dette....

snuppa går i den barnehagen,hun er på basen over disse....
og de som har den basen er helt fantastiske folk som passer veldig godt på ting/barn...men veit hvem de to guttene nå er og de finner på MYE....

godt de ble funnet i god behold...
men ikke morro når sånnt skjer i den barnehagen man selv har sine søte små....

jeg fikk regelrett panikk...

Back
Topp