Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her Hu oppdaget i går hvordan hun kommer seg framover, har bare ålet seg baklengs til nåWow! Nei, her har han ikke begynt å reise seg opp engang fremdeles åling rundt...
For 1 måned siden kunne han bare åle seg. Nå setter han seg, krabber, står og går langs sofaen. Så det går fort når de først begynner
Jeg behandler han ikke som porselen, selv om jeg har veldig lyst (er første). Men jeg har fått klar beskjed av mannen min at han ikke lærer hvis jeg står bak og passer på hele tiden Og jammen lærer han fort når det blir litt knall og fall.Ja det går virkelig unna! Fått skikkelig smaken på det
Syns ikke det var så lenge siden han gikk langs møblene
Storebroren var 15 mnd før han turte å slippe taket og gå alene. Er virkelig stor forskjell på dem.
Han største var porselendukka mi med null blåmerker, var veeldig forsiktig med alt.
Lillegutt ræser framover, frykter intet, knall&fall osv
Jeg behandler han ikke som porselen, selv om jeg har veldig lyst (er første). Men jeg har fått klar beskjed av mannen min at han ikke lærer hvis jeg står bak og passer på hele tiden Og jammen lærer han fort når det blir litt knall og fall.
Så gøy han løper rundt med Brio vogna og står av seg selv sånn helt uten at det var planlagt og skvetter litt når han innser det haha! Men ikke helt trygg på å gå alene enda
Så gøy han løper rundt med Brio vogna og står av seg selv sånn helt uten at det var planlagt og skvetter litt når han innser det haha! Men ikke helt trygg på å gå alene enda
MHøres veldig ut som frøkna her
Hun kan t.o.m løfte opp bilen sin, men innser ikke at hun faktisk står selv haha