Nå går han! :D

zugaz

Betatt av forumet
Her er det maraton om dagene. Går å går å går dagen lang, så gøy å se på <3

Noen flere som går?
 
Wow! Nei, her har han ikke begynt å reise seg opp engang :eek: fremdeles åling rundt...
 
Går bare langs bordet og sofaen her :)
Brio vogna er ikke så populær, tror hun trives best med å krabbe egentlig :p for det går i turbo fart :eek:
 
Hun raser fremover i krabbe stilling og står uten støtte. Har reist seg opp i 3 mnd nå, og går rundt bordet med en hånd osv. Så det nærmer seg.
 
For 1 måned siden kunne han bare åle seg. Nå setter han seg, krabber, står og går langs sofaen. Så det går fort når de først begynner ;)
 
For 1 måned siden kunne han bare åle seg. Nå setter han seg, krabber, står og går langs sofaen. Så det går fort når de først begynner ;)

Ja det går virkelig unna! Fått skikkelig smaken på det :)
Syns ikke det var så lenge siden han gikk langs møblene :D

Storebroren var 15 mnd før han turte å slippe taket og gå alene. Er virkelig stor forskjell på dem.
Han største var porselendukka mi med null blåmerker, var veeldig forsiktig med alt.
Lillegutt ræser framover, frykter intet, knall&fall osv :p
 
Ja det går virkelig unna! Fått skikkelig smaken på det :)
Syns ikke det var så lenge siden han gikk langs møblene :D

Storebroren var 15 mnd før han turte å slippe taket og gå alene. Er virkelig stor forskjell på dem.
Han største var porselendukka mi med null blåmerker, var veeldig forsiktig med alt.
Lillegutt ræser framover, frykter intet, knall&fall osv :p
Jeg behandler han ikke som porselen, selv om jeg har veldig lyst (er første). Men jeg har fått klar beskjed av mannen min at han ikke lærer hvis jeg står bak og passer på hele tiden :p Og jammen lærer han fort når det blir litt knall og fall.
 
Jeg behandler han ikke som porselen, selv om jeg har veldig lyst (er første). Men jeg har fått klar beskjed av mannen min at han ikke lærer hvis jeg står bak og passer på hele tiden :p Og jammen lærer han fort når det blir litt knall og fall.

Hehe, han har så rett :p
Men det blir litt sånn med den første :D
 
Her han begynt å reise seg opp etter sofa,bord osv :p prøvde å reise seg opp midt på gulvet i dag men endte med at han sto på alle fire med rumpa opp i været :p
 
Så gøy :D han løper rundt med Brio vogna og står av seg selv sånn helt uten at det var planlagt og skvetter litt når han innser det :D haha! Men ikke helt trygg på å gå alene enda :D
 
Så gøy :D han løper rundt med Brio vogna og står av seg selv sånn helt uten at det var planlagt og skvetter litt når han innser det :D haha! Men ikke helt trygg på å gå alene enda :D

Haha :D Da er det sikkert ikke så lenge igjen før han går alene :)
 
Så gøy :D han løper rundt med Brio vogna og står av seg selv sånn helt uten at det var planlagt og skvetter litt når han innser det :D haha! Men ikke helt trygg på å gå alene enda :D

Høres veldig ut som frøkna her :D
Hun kan t.o.m løfte opp bilen sin, men innser ikke at hun faktisk står selv:p haha
 
Høres veldig ut som frøkna her :D
Hun kan t.o.m løfte opp bilen sin, men innser ikke at hun faktisk står selv:p haha
M
Haha :D han kan stå ved bordkanten, også ta feks fjernkontrollen og gå 1 skritt bak og plutselig står han der uten støtte og titter helt til han innser det og da blir det vinglepetter og rett på rumpa hihi! Så de kan nok om de vil men litt skummelt enda tro :D
 
Back
Topp