Nå er jeg spent på om dette bare er lureri..

Huff, så slitsomt!
Håper baby kommer seg ut i rekordfart nå, eller at alt stopper opp så du får slappet av og hentet krefter. Lykke til!

Så kjedelig at det drøyer, håper du snart kommer ordentlig i gang og at det da går fort og greit! Tredjemann er en luring, er det ikke det de sier?

Dette har vært så slitsomt.. å ingen baby er kommet! Har hatt 3 relativt raske fødsler så forstår ingenting..

Riene har ikke blitt sterkere, de bare er der. Hvert 5min, men de har liten effekt.
Kun målt til 4 cm de siste gangene det har blitt sjekket. Åpen og grei, men mormunnen vil ikke bli helt avflatet :(
Kjenner meg sliten..
Om det ikke tar seg opp innen natten blir jeg hjemsendt.. forstår ikke hvorfor det kan være så vondt med så liten fremgang!!!
Blør greit da..
Så slitsomt! Har de noen plan for å få fortgang i fødselen om det ikke tar seg opp snart? Dumt om det bare sliter deg helt ut.

Så slitsomt! Har de noen plan for å få fortgang i fødselen om det ikke tar seg opp snart? Dumt om det bare sliter deg helt ut.

De hadde det. Jeg skulle sendes hjem om det ikke tok seg opp... noe jeg helst ikke ville..veldig slitsomt, men kl 20.00 var jeg egentlig dritlei. Kun 4 gode rier på 4 timer..

Gikk en tur på gangen, på do, og satte meg dermed ned i en stol. Sa til mannen at nå gir jeg opp, og at vi like gjerne kunne dra hjem.
20.45 startet det opp igjen og jeg har nå gode, lange rier igjen.
De mener det blir baby i natt og slik kjennes det ut nå.. nesten 5 cm på siste sjekk. ♥️

Heia heia!

Håper lille er i armene dine nå[emoji7]

Er så spent. Det må jo ha blitt baby nå’

Heier på deg og håper den lille har funnet veien ut :)

Uff dumt det skulle bli en så vond og langtrukken fødsel, men gratulere så masse med lille jenta di[emoji4][emoji173]

Gratulerer så mye med lille prinsessa :)

Gratulerer så mye med å endelig være i mål og ha premiene i armene :Heartred

Back
Topp