Nå er jeg spent på om dette bare er lureri..

Lykke til!

Så koselig av dere alle sammen å ønske meg lykke til♥️ blir helt rørt jeg♥️

03.15 og keg har fått satt epidural. Det går i fint tempo. Spørnhvor lang tid det tar, men jeg er fornøyd med 1 juli jeg♥️
Ulønna perm blir en selvfølge uansett!
Skal oppdatere når hun er kommet:)

Så utrolig spennende, masse lykke til med fødsel[emoji1]

Lykke til med siste innspurten (eller starten på livet med den lille)

Lykke til :)

Dette har vært så slitsomt.. å ingen baby er kommet! Har hatt 3 relativt raske fødsler så forstår ingenting..

Riene har ikke blitt sterkere, de bare er der. Hvert 5min, men de har liten effekt.
Kun målt til 4 cm de siste gangene det har blitt sjekket. Åpen og grei, men mormunnen vil ikke bli helt avflatet :(
Kjenner meg sliten..
Om det ikke tar seg opp innen natten blir jeg hjemsendt.. forstår ikke hvorfor det kan være så vondt med så liten fremgang!!!
Blør greit da..

Dette har vært så slitsomt.. å ingen baby er kommet! Har hatt 3 relativt raske fødsler så forstår ingenting..

Riene har ikke blitt sterkere, de bare er der. Hvert 5min, men de har liten effekt.
Kun målt til 4 cm de siste gangene det har blitt sjekket. Åpen og grei, men mormunnen vil ikke bli helt avflatet :(
Kjenner meg sliten..
Om det ikke tar seg opp innen natten blir jeg hjemsendt.. forstår ikke hvorfor det kan være så vondt med så liten fremgang!!!
Blør greit da..
Huff. Håper lille får fart på seg. Jeg brukte nesten tre døgn på de første 7 cm åpning med nr en. Så bare et par timer fra 7 cm til gutten var ute.

Så slitsomt. Håper det løsner og plutselig går fort og greit!

Huff, skjønner godt at du er sliten og lei! Håper det tar seg opp snart ♡

Høres ikke godt ut :( krysser fingrene for at rresten går litt fortere ❤

Kjenner meg sliten..
Blør greit da..

Håper de tar seg opp så du ikke blir sendt hjem. Det ble jeg og det er 1-2uker siden. Nervepirrende å gå hjemme med 5cm.. du får se om du får lurt en jordmor til å ta vannet

Back
Topp