Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff. Håper lille får fart på seg. Jeg brukte nesten tre døgn på de første 7 cm åpning med nr en. Så bare et par timer fra 7 cm til gutten var ute.Dette har vært så slitsomt.. å ingen baby er kommet! Har hatt 3 relativt raske fødsler så forstår ingenting..
Riene har ikke blitt sterkere, de bare er der. Hvert 5min, men de har liten effekt.
Kun målt til 4 cm de siste gangene det har blitt sjekket. Åpen og grei, men mormunnen vil ikke bli helt avflatet
Kjenner meg sliten..
Om det ikke tar seg opp innen natten blir jeg hjemsendt.. forstår ikke hvorfor det kan være så vondt med så liten fremgang!!!
Blør greit da..
Dette har vært så slitsomt.. å ingen baby er kommet! Har hatt 3 relativt raske fødsler så forstår ingenting..
Riene har ikke blitt sterkere, de bare er der. Hvert 5min, men de har liten effekt.
Kun målt til 4 cm de siste gangene det har blitt sjekket. Åpen og grei, men mormunnen vil ikke bli helt avflatet
Kjenner meg sliten..
Om det ikke tar seg opp innen natten blir jeg hjemsendt.. forstår ikke hvorfor det kan være så vondt med så liten fremgang!!!
Blør greit da..