Nå er jeg spent på om dette bare er lureri..

Cyrus

Forelsket i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Påskekyllingene 2020
Fikk en skikkelig hard kynner kl 18 ca. Den holdt og varte og rakk. Ble skikkelig uvel av den.
Etter at den slapp taket har jeg tatt tiden ca en time og selv om det ikke er regelmessig enda, så begynner det å gjøre rimelig vondt!

Veldig spent nå og krysser alt jeg har får at det ikke skal stoppe opp!
Minner om mageknip blandet med kraftige mensmurringer..
Tenk at jeg poster dette:oops:

Så spennende! Lykke til! Hvis det er fødsel på gang krysser jeg fingrene for at babyen din er ute innen midnatt! ♡♡

Fikk en skikkelig hard kynner kl 18 ca. Den holdt og varte og rakk. Ble skikkelig uvel av den.
Etter at den slapp taket har jeg tatt tiden ca en time og selv om det ikke er regelmessig enda, så begynner det å gjøre rimelig vondt!

Veldig spent nå og krysser alt jeg har får at det ikke skal stoppe opp!
Minner om mageknip blandet med kraftige mensmurringer..
Tenk at jeg poster dette:oops:
Åjåjåj..spennende at du oppdaterer oss :D krysser fingrene for at det tar seg opp utover kvelden :D

Håper du er igang.:)
Har selv gått med masse slike som kniper skikkelig og varer halvannet minutt i en uke nå, men ikke noe fødsel enda.:( en uke til termin nå.

Kjempespennende! Mine begynte sånn sist. De ble aldri regelmessige btw, men ble så vonde at jeg ikke klarte stå oppreist, så da rignye jeg føden og fikk komme inn.

Håper håper.. har bare hatt 3 stk etter jeg skrev hovedinnlegget. Men de er ikke til å misforstå. Håper bare de blir enda litt vondere eller tettere før jeg gjør noe mer..
Sitter musestille for å se hvor lenge det er i mellom uten at jeg er i bevegelse.
Barnevakten har fått mld, just in case:rolleyes::p

Så spennende! Lykke til! Hvis det er fødsel på gang krysser jeg fingrene for at babyen din er ute innen midnatt! ♡♡

Det hadde virkelig vært drømmen! Men kjenner på en indre ro av at jeg akkurat nå bare er evig takknemlig om hun velger å komme ila natten♥️ skulle så gjerne fått på juni siden, men ser det slaget som tapt.. 1 juli er en fin dato:)
Om det nå tar seg opp da:p fremdeles 11 dager til termin i dag:)

Lykke til! :) spennende!! ❤️
Send gjerne litt fødestøv til meg også. Menstermin i dag og er sååå lei og utålmodig.

Kanskje rekker du gamle regler med permisjon;) lykke til!

Back
Topp