Mye søvn?

Malla89

Finner glede i forumet
Desemberglede 2015
Er det flere med små som sover hele natten uten å kreve mat? Vesla mi sov i natt fra ca 23:30 - 05:30. Ho spiste sist ca klokka 22:00. Det skal sies at ho får flaske i tillegg da.

Ja. Han her også. Våkner for mat enten kl 4 eller ca 5.30. Siste måltid er som regel kl 22/23, pluss pupp i senga igjen. Han får også mme i tillegg, så han blir god og mett. Så sover han videre til kl 10. Veldig deilig for ho mor.;)

Er nok ganske "normalt" med flaskebarn (noooen fordeler må vi få;) ). Ikke at de sover hele natta men lenger enn de som blir fullammet ;)

Her spiste hun 23.30 og holder nå på m sitt første måltid. Men hun her hadde godt sovehjerte på natta da hun ble fullammet også da.

Klager ikke akkurat:) ho er ganske våken og aktiv på dagen så antar ho får nok mat likevel :)

Lillegutt sover fra 22-23 tiden til 5-6(våkner ikke, vil bare ha mat) å sover videre til 9tiden :-) Han fullammes ;-)

Selv om mini får flaske om kvelden intillegg til pupp så sover Han maks 3,5 time på en god natt.

Er det magevondt det går i eller bare en med lite søvnbehov?
Har vært veldig mye magevondt her siden hun var 2-3 uker. Blitt bedre den siste tiden etter at jeg kuttet alle melkeprodukter,men i går hadde jeg tydeligvis spist noe hun ikke tålte igjen. Tilbake til hylgråt og umulig å roe ned... Hjelper ikke at nesen er tett og tydelig plager henne om natten heller.. Hos dere da?

Har vært veldig mye magevondt her siden hun var 2-3 uker. Blitt bedre den siste tiden etter at jeg kuttet alle melkeprodukter,men i går hadde jeg tydeligvis spist noe hun ikke tålte igjen. Tilbake til hylgråt og umulig å roe ned... Hjelper ikke at nesen er tett og tydelig plager henne om natten heller.. Hos dere da?
Har vært magevondt her og. Kiropraktor hjalp veldig. Han hadde ikke KISS, men var veldig stiv og hadde en liten låsning nederst i nakken som mest sannsynligvis kom av de to ukene når han lå med CPAP og respirator. Lå låst i en stilling med hodet omtrent da..

Har vært magevondt her og. Kiropraktor hjalp veldig. Han hadde ikke KISS, men var veldig stiv og hadde en liten låsning nederst i nakken som mest sannsynligvis kom av de to ukene når han lå med CPAP og respirator. Lå låst i en stilling med hodet omtrent da..
Huff,stakkar lillegutt og stakkar deg. Det er tungt når det er mye magevondt og skriking og ikke minst lite søvn ,man blir jo helt utslitt.

Er nok ganske "normalt" med flaskebarn (noooen fordeler må vi få;) ). Ikke at de sover hele natta men lenger enn de som blir fullammet ;)

Her spiste hun 23.30 og holder nå på m sitt første måltid. Men hun her hadde godt sovehjerte på natta da hun ble fullammet også da.

Sover hun i egen seng? Han her skal ikke sove i egen seng, så enten sover han på magen på brystet mitt, eller så ligger han tett inntil meg på siden. Mannen har rømt fra soverommet...:D

Sover hun i egen seng? Han her skal ikke sove i egen seng, så enten sover han på magen på brystet mitt, eller så ligger han tett inntil meg på siden. Mannen har rømt fra soverommet...:D

Nei hun sover i nestet sitt midt i senga vår enda..må vel snart forsøke å få henne over i egen seng ;)

Back
Topp