Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lite søvn på deg også da? Er det mye gråt eller bare våken?Heldige dere er! Her er det sovenekt etter maks 2 timer
Mye gråt pga kolikk, men har blitt mye bedre etter kiropraktor og minifom. Skal til fysio for å tøye videre nå da. Håper han blir fin fin igjenLite søvn på deg også da? Er det mye gråt eller bare våken?
Føler med deg, lillegutt klarte å sove i to timer før det ble stopp. Selvfølgelig var de to timene umulig for mor å få seg noe søvn..Heldige ja. Her har vi vært våkne i hele natt.
Huff...føler med deg også. Slitsomt altså!Føler med deg, lillegutt klarte å sove i to timer før det ble stopp. Selvfølgelig var de to timene umulig for mor å få seg noe søvn..
Er det magevondt det går i eller bare en med lite søvnbehov?Huff...føler med deg også. Slitsomt altså!
Har vært veldig mye magevondt her siden hun var 2-3 uker. Blitt bedre den siste tiden etter at jeg kuttet alle melkeprodukter,men i går hadde jeg tydeligvis spist noe hun ikke tålte igjen. Tilbake til hylgråt og umulig å roe ned... Hjelper ikke at nesen er tett og tydelig plager henne om natten heller.. Hos dere da?Er det magevondt det går i eller bare en med lite søvnbehov?
Har vært magevondt her og. Kiropraktor hjalp veldig. Han hadde ikke KISS, men var veldig stiv og hadde en liten låsning nederst i nakken som mest sannsynligvis kom av de to ukene når han lå med CPAP og respirator. Lå låst i en stilling med hodet omtrent da..Har vært veldig mye magevondt her siden hun var 2-3 uker. Blitt bedre den siste tiden etter at jeg kuttet alle melkeprodukter,men i går hadde jeg tydeligvis spist noe hun ikke tålte igjen. Tilbake til hylgråt og umulig å roe ned... Hjelper ikke at nesen er tett og tydelig plager henne om natten heller.. Hos dere da?
Huff,stakkar lillegutt og stakkar deg. Det er tungt når det er mye magevondt og skriking og ikke minst lite søvn ,man blir jo helt utslitt.Har vært magevondt her og. Kiropraktor hjalp veldig. Han hadde ikke KISS, men var veldig stiv og hadde en liten låsning nederst i nakken som mest sannsynligvis kom av de to ukene når han lå med CPAP og respirator. Lå låst i en stilling med hodet omtrent da..
Er nok ganske "normalt" med flaskebarn (noooen fordeler må vi få). Ikke at de sover hele natta men lenger enn de som blir fullammet
![]()
Her spiste hun 23.30 og holder nå på m sitt første måltid. Men hun her hadde godt sovehjerte på natta da hun ble fullammet også da.
Krysser fingrene for dere!Mye gråt pga kolikk, men har blitt mye bedre etter kiropraktor og minifom. Skal til fysio for å tøye videre nå da. Håper han blir fin fin igjen
Krysser fingrene for deg og!Krysser fingrene for dere!
Sover hun i egen seng? Han her skal ikke sove i egen seng, så enten sover han på magen på brystet mitt, eller så ligger han tett inntil meg på siden. Mannen har rømt fra soverommet...![]()