Johanneandrea
Flørter med forumet
I dag har det vært skikkelig mye aktivitet i magehuset! Kjennes ut som om lillingen snur og rører mye på seg.16+6 i dag
Mye aktivitet hos dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det flere her som tydelig kjenner livmoren, hvertfall om morgenene, men fortsatt ikke kjenner aktivitet? Jeg vet det er tidlig, er bare 15+1 og førstegangs, men begynner jo å lure litthihi. Har heller ikke morkaka foran
![]()
Kjenner du tydelig at det er babyen da?Jeg har kjent bobling siden uke 14 ca. Jeg 17+6 nå, og den siste drøye uka har bevegelsene blitt sterkere og sterkere og jeg kan kjenne det utenpå. Hadde noen dager i sist uke hvor jeg ikke kjente noe, men de siste dagene nå har det vært masse aktivitet igjen ❤ Merker det er såpass små bevegelser fortsatt da, så jeg kjenner ikke noe når jeg er på farta og stresser rundt på jobb. Er stort sett når jeg sitter/ligger stille![]()
De første gangene var jeg ikke sikker. Da var det slik som mange forklarer; det kjentes ut som bobler eller en slags leamusfølelse. Det var da jeg ikke hadde noe luft som romsterte i magen, men allikevel kjente boblene at jeg forstod det var babyenKjenner du tydelig at det er babyen da?Jeg har så vidt kjent noe når jeg legger meg i senga på kvelden men jeg vet på en måte ikke om det er babyen
![]()