Mye kynnere?

Jeg har en del i løpet av dagen, men har ikke telling på hvor mange. Kjenner bare i hovedsak at magen strammer seg og det blir ekkelt å strekke seg ut ordentlig. Har ligament smerter innimellom og når kynnerne kommer da, så flytter smertene seg over hele magen - og da blir jeg små bekymret. (var faktisk innom føden pga det og legen himlet med øynene og jeg kunne se at hun bare mente jeg var super hysterisk)
 
Sniker fra November :) var veldig plaget med kynnere, på gyn.avd. sjekket de om jeg hadde bakteriell vaginose - noe jeg hadde. Det har etter behandling blitt litt bedre.
 
Har kynnere nesten hele tiden føler jeg... Hadde mye med nr 1 også, mye inn og ut av sykehuset den gangen, da jeg ikke skjønte hva det var :p denne gangen er de sterkere, men heldigvis vet jeg hva det er :) hadde en helg hvor de kom på løpende bånd og var vonde, dro da til sykehuset for å sjekke og alt såg heldigvis fint ut.. Men det er ubehagelig! Av og til presser det så hardt jeg føler all maten jeg har spist under svangerskapet kommer opp eller at jeg skal tisse meg ut hvert øyeblikk :p synes de er meget ubehagelige i dette svangerskapet, men trøster meg med at jeg hadde en super fødsel sist og håper dette bare fører til enda en super fødsel! :) har minst 4 i timen tenker jeg, om ikke mere! Spørs litt hvor aktiv jeg er, er hyppigere på kvelden :)
 
Back
Topp