Mye hikking

LilleGull1517

Forumet er livet
Junibarna 2015
Sommerfuglene 2017
Er det bare min baby som hikker veldig mye? Hver dag, kanskje også flere ganger om dagen når han først er i gang. Er det normalt med så mye hikking? Han hikker ganske lenge også når han først har fått det stakkars. En 10-15 min.

Jeg har hørt at det er bra at de hikker, da gjør de pusteøvelser:) min hikker også flere ganger daglig

Er det bare min baby som hikker veldig mye? Hver dag, kanskje også flere ganger om dagen når han først er i gang. Er det normalt med så mye hikking? Han hikker ganske lenge også når han først har fått det stakkars. En 10-15 min.

Her er det også mye hikking, minst en gang per dag og det varer en stund. Noen dager har det vært helt ekstremt.

Det er visst veldig vanlig :) har ikke merket hikking i det hele tatt denne gangen selv.

her hikker han flere ganger om dagen :P

det er pusteøvleser.. ;) bare bra at de hikker :D

Det er mye hikking her også. Et veldig bra tegn i følge jordmor :)

Hikking er et tegn på at babyen har det bra :)

Det lover jo godt :) Han hikker hvertfall helt voldsomt mye. Ofte på jobb, og da er det vanskelig å holde en samtale, hehe ;) Koselig da

Storebror hikka mye etter han kom ut og, fikk helt vondt i meg når den lille brystkassen hikka kraftig lenge om gangen, men tror det var verst for meg ;)

Begynte å kjenne hikking for et par dager siden. Men nå er det hvertfall hver dag :)

Back
Topp