Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan føles det for dere når barnet hikker? føler min hikker også men er ikke sikker.hele magen dunker/rister
Sign!Her hikkes det mye også. Samme som det var med kommende storebror, han var ikke i nærheten av å ha kolikk i hvertfall
Her hikkes det mye også. Samme som det var med kommende storebror, han var ikke i nærheten av å ha kolikk i hvertfall
Tror det bare er enkelte jordmødre som er feil informert. Litt skummelt syns jeg for det forårsaker eventuell unødvendige bekymringer.
Gjevne og like bevegelser som gjentar seg gang etter gang.. Noen ganger ser jeg at magen beveger seg sånn smått (har morkaka forovervent).Hvordan føles det for dere når barnet hikker? føler min hikker også men er ikke sikker.hele magen dunker/rister
Uff ja, må være irriterende... Min også hikker lenge... Men har ikke tatt tiden..Tok tiden nå når hun begynte å hikke.. Og det tok 7 min før hun sluttet å hikke! Stakar lille min - må være irriterende!