Mye brun spotting

Gul blomst

Forelsket i forumet
Jeg har spottet brunt konstant i over ei uke, og av og på siden testen var positiv for to uker siden. Det er såpass mye mer enn forrige gang at jeg er litt bekymret. I tillegg har jeg hele tiden mensmurringer og små stikk nederst til høyre i magen.

Legen sa at det ikke trengte å bety noe så lenge det ikke er rødt blod. Men jeg blir ikke kvitt følelsen av at noe er galt. At det gikk for lett til å være sant...
 
Jeg har spottet brunt konstant i over ei uke, og av og på siden testen var positiv for to uker siden. Det er såpass mye mer enn forrige gang at jeg er litt bekymret. I tillegg har jeg hele tiden mensmurringer og små stikk nederst til høyre i magen.

Legen sa at det ikke trengte å bety noe så lenge det ikke er rødt blod. Men jeg blir ikke kvitt følelsen av at noe er galt. At det gikk for lett til å være sant...

Sniker fra oktober.
Kjenner følelsen sin. Jeg fikk positiv test 4+4 Og friskt blod 4+5 i et halvt døgn. Så brunt blod i tre dager før masse friskt blod en hel dag og dretter brunt i halvannen uke til.
Grusomt. Jeg hadde hatt en sa to måneder tidligere og var sikker på at det samme skjedde igjen, men jaggu er jeg 17+6 i dag og kjenner liv.

Det trenger ikke bety noe å spotte brunt, krysser fingrene for at det er helt ufarlig!
 
Krysser fingrene for deg:Heartred At det ikke nødvendigvis betyr noe. Så tungt å gå sånn å vente ...
 
Det gikk ikke bra. Takk for selskapet den korte tiden jeg var her <3
Å nei, stor klem til deg :Heartred
Ble det bare mer blødning etter hvert eller måtte du på ultralyd for å finne ut av det? Sliter med det samme, og har begynt å miste troa:smiley-angry017
 
Å nei, stor klem til deg :Heartred
Ble det bare mer blødning etter hvert eller måtte du på ultralyd for å finne ut av det? Sliter med det samme, og har begynt å miste troa:smiley-angry017
De så på ultralyd at fosteret hadde sluttet å vokse for en uke siden. Jeg skal inn på nytt om et par dager, og det de ser da avgjør om jeg må få stikkpiller(?) som setter igang blødning.
 
Det var andre ting som hadde vokst, hinner eller. noe. Målene var ikke rette.
Det er fryktelig med en slik ventetid.
Venter selv på ultralyd på torsdag, og siden blødningene har vært litt av og på og i små mengder så har jeg jo litt håp enda. Selv om fornuften sier at dette nok ikke gikk veien.
 
Back
Topp