mammabee Glad i forumet 17 Jan 2011 #21 ORIGINAL: mawii Ante ikke at dette var noe som fulgte med svangerskapet, men da fikk jeg jo bekreftet at vi er flere [:)][&:] sign [;)] rart ..
ORIGINAL: mawii Ante ikke at dette var noe som fulgte med svangerskapet, men da fikk jeg jo bekreftet at vi er flere [:)][&:] sign [;)] rart ..
S Saltvann Elsker forumet 17 Jan 2011 #22 Jeg har det også slik, hver dag. Jeg har hørt dette er helt normalt, og ikke noe å engste seg for [:)]
Jeg har det også slik, hver dag. Jeg har hørt dette er helt normalt, og ikke noe å engste seg for [:)]
lmk Flørter med forumet 17 Jan 2011 #23 Jepp, samme greine her gitt! Ser ut som det er ganske normalt [8D]
amaasen Elsker forumet 17 Jan 2011 #24 ORIGINAL: Saltvann Jeg har det også slik, hver dag. Jeg har hørt dette er helt normalt, og ikke noe å engste seg for [:)] Har hatt sånn hele tida. Og jeg snyter meg ofte, hehe.
ORIGINAL: Saltvann Jeg har det også slik, hver dag. Jeg har hørt dette er helt normalt, og ikke noe å engste seg for [:)] Har hatt sånn hele tida. Og jeg snyter meg ofte, hehe.