Mye blod i nesa..

Benedicte og gutta

Elsker forumet
Har slitt med mye blod i nesa, spesielt om morgenen når jeg snyter meg. Er ikke neseblod som renner, men er mye blod for det. Vet jo at gravide får mer blod og blør myr lettere. Noen andre som sliter med det? Er litt ekkelt synes jeg.

Hei hei [:)]

Skjønner hva du mener, sliter med akkurat det samme... får det å spess på morgenen når jeg snyter meg[:'(] ekkelt, jepp...

ORIGINAL: Benedicte23

Har slitt med mye blod i nesa, spesielt om morgenen når jeg snyter meg. Er ikke neseblod som renner, men er mye blod for det. Vet jo at gravide får mer blod og blør myr lettere. Noen andre som sliter med det? Er litt ekkelt synes jeg.

mm. dette har jeg hatt lenge :) er vel vanlig sikkert...

Jeg har det også sånn.. Blør ikke neseblod men nesten hver gang jeg snyter meg kommer det blod på papiret..

Melder meg inn i blod gjengen.
Har hatt det slik med de to andre også så det er helt normalt.

ORIGINAL: Frk.Hønemor

Jeg har det også sånn.. Blør ikke neseblod men nesten hver gang jeg snyter meg kommer det blod på papiret..

Signerer!

Hehe, morro at flere har det sånn. Kan ikke huske at jeg hadde det sånn forrige gang.

Samme her, legger seg i litt skorper også hos meg noe som ikke er så behagelig, men vet at d er sånn som følger med.

Har det slik jeg også. Og noen ganger når jeg snyter meg så begynner jeg å blø skikkelig neseblod[&:]

jeg har også det, har aldri hat så mye nese "problemer" som etter jeg ble gravid.

har mye mer snørr en vanlig hehe
og spess om kvelden/natta...

Hahaha[:D] Godt å høre at vi er flere! *grøss*

Jepp, samme her. Begynte FØR positiv test!!!

Var slik i de to andre svangerskapene også. Har nok bare med graviditetshormonene å gjøre. Jeg er også konstant småtett i nesen.

Jeg har blødd masse neseblod, gjorde det i mitt forrige svangerskap også. Har skjedd at jeg bare kjenner hvor det begynner å renne, ekkelt, livredd at det skal skje når man er ute blant folk. Og jeg har vart forkjøla og tett i nesa siden jeg ble gravid tror jeg... [&:]

samme her[:'(] men nå sliter jeg med konstant tett nese også...bruker endel nesespray så slimhinnene mine i nesa er nok ganske ødlagte[&:] Har begynt å skylle nesa min med saltvann et par ganger om dagen...det hjelper ihvertfall litt...får løst opp skorper og rensa ut dødt blod...anbefaler det! det er ekkelt men det hjelper da noe[:)] 

ORIGINAL: Frk.Hønemor

Sliter med det samme. Har blod i nesa hele tiden, og må snyte meg ofte! Av og til renner det skikkelig også.

Samme her -hver morgen.

samme her[:)] er på grunn av slimhinnene, og lettere for å som nevnt. Er også konstant små-snørrete og må snyte med flere gang for dag, spesielt om morgenen. da kommet det alltid blod også.

Ante ikke at dette var noe som fulgte med svangerskapet, men da fikk jeg jo bekreftet at vi er flere [:)][&:]

Back
Topp